Skip to main content

De nulstellingsdatum van mijn rondo rekening is 6juni, maar ik kan het bedrag niet in een keer aflossen. Ik heb al verschillende keren gebeld,wordt steeds veel te lang in wacht gezet.Heb ook al 3emails gestuurd zonder reactie, hoe los ik dit op aub??

Bedankt voor je bericht, Christel.

Als je op de dag van de nulstelling je Rondo niet hebt kunnen aanzuiveren, dan ontvang je een verzoek tot betaling en een brief van om je aan te manen aan te zuiveren. Je Rondo-kredietlijn zal dan jammer genoeg ook automatisch geblokkeerd worden.

Ik raad je aan om zo snel mogelijk aan te zuiveren, want na een maand zal je Rondo volledig afgesloten worden en zijn we verplicht om de achterstand te melden aan de Nationale Bank van België.

 

Als het moeilijk gaat om je kredieten terug te betalen, dan raad ik je aan om ons toch nog op te bellen. Op die manier krijgen we zicht op jouw gegevens en kunnen we met jou de beste stappen bekijken.

Door ons te bellen vanuit Easy Banking App (smartphone) of met behulp van je code van Easy Banking Phone, krijg je alvast voorrang op de wachtrij en kom je ook meteen beveiligd en geïdentificeerd bij mijn collega’s terecht.


Mijn vriend heeft het bedrag gisteren overgeschreven maar dat staat er nog niet op, hoelang duurt dat normaal? Hij heeft ook een rekening bij bnp paribas fortis


Hey @Christelvdw ,

 

Via welk kanaal heeft hij dit bedrag overgeschreven?

 

Groetjes,

Lieze


Online via de laptop


Hey @Christelvdw ,

 

Was dit via de website van Rondo zelf?

 

Groetjes,

Lieze


Nee ik heb hem het rekeningnummer en de mededeling doorgestuurd en hij heeft het bedrag gestort


Het is bij hem wel van zijn rekening af


Hey @Christelvdw ,

 

Als je het via overschrijft uitvoert kan dit langer duren. Ik raad je aan om af te wachten tot dinsdag, dan zou het bij Rondo moeten zijn aangekomen!

 

Groetjes,

Lieze


Sorry hoor, maar het was echt iets van het laatste moment, nulstellingsdatum is morgen dus  ik ben een beetje ongerust of het nu wel goed komt 😅

groetjes Christel


Oke bedankt


Hey @Christelvdw ,

 

Je kan voor de zekerheid Rondo wel contacteren om te melden dat het gisteren is overgeschreven!

 

Groetjes,

Lieze


Oké zal ik doen groetjes


Het is in orde😊


Hey @Christelvdw ,

 

Super om te horen dat opgelost is!

Bedankt voor de update :slight_smile:

 

Groetjes,

Lieze


Reageer