Beantwoord

Online Toegang Optiline

• 15 april 2019
  • 4 reacties
  • 943 Bekeken

Goedenavond,

Op het forum zie ik dat het al verschillende keren is aangehaald maar ik wil toch nog eens laten weten dat jullie online omgeving van Optiline een KUTSYSTEEM is.

Je geraakt er meer niet op dan wel.

De ene keer ligt de site plat, de andere keer herkent de site je wachtwoord of je login niet meer.

Om zeker te zijn dat het niet aan jou ligt, vraag je je login dan terug aan maar dan wordt er niet de correcte link gelegd via je geboortedatum en contractnummer. Dan denk je, ik zal mijn wachtwoord dan maar gewoon resetten, maar dan krijg je de fantastisch behulpzame foutmelding "Er is een fout opgetreden bij de vernieuwing van uw wachtwoord"

En als je er dan wel op geraakt is de site gigantisch traag en helemaal niet geschikt voor gebruik op een mobiel.

Eigenlijk gewoonweg zielig dat zo'n grote firma anno 2019 geen degelijk webportaal kan opzetten.

Randy
icon

Beste antwoord van LiezeH 16 april 2019, 12:47

Beste @@Ingridje,

Jammer dat je zoveel hinder ondervindt! We geven je feedback zeker door aan Alpha Credit.
Heb je Optiline hiervoor al gecontacteerd? Zo kunnen zij kijken of alles correct in hun systeem staat en je eventueel meedelen wat er kan gebeuren zodat je vlotter gebruik kan maken van hun webomgeving.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

4 reacties

Van mij nu exact hetzelfde
Reputatie 4
Beste @@Ingridje,

Jammer dat je zoveel hinder ondervindt! We geven je feedback zeker door aan Alpha Credit.
Heb je Optiline hiervoor al gecontacteerd? Zo kunnen zij kijken of alles correct in hun systeem staat en je eventueel meedelen wat er kan gebeuren zodat je vlotter gebruik kan maken van hun webomgeving.

Groetjes,
Lieze
Reputatie 4
Beste @Randy,

Is het gelukt om dit op te lossen?

Groetjes,
Lieze
Beste @LiezeH

Reeds vier jaar heb ik een Rondo account, jullie oude website, was een prehistorisch ding welke niet functioneerde, traag was etc.... laatst kreeg ik een mail met de boodschap "kijk nu op de vernieuwde Rondo site..." buiten een nieuw jasje op de frontpagina... ben ik er zelfs nog niet op geraakt.
Nog steeds hetzelfde, traag en niet werkend. Een bedrijf dat overkoepelt wordt door een bedrijf dat MILJARDEN winst maakt elk jaar op kosten van de kleine man en nog niet eens een deftige webservice kan op zetten... De website van jullie "concurrent" "madammeke Leemans" is zelfs al 100 keer professioneler... ik wil afsluiten met deze 4 gezegende woorden: LOS HET OP, PRUTSERS!!!!

groeten,

Kristof

Reageer