Beantwoord

Optiline

  • 7 april 2019
  • 3 reacties
  • 510 Bekeken

Als ik op de website wil inloggen krijg ik volgende mededeling

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is: 4210217459901406168

Er gaat haast geen week voorbij of ik heb een probleem met deze site. Altijd wat ik begin het echt wel beu te worden .
icon

Beste antwoord van AnoukPh 10 april 2019, 13:43

Dag @francoisvanbuggenhout,

Wat vervelend dat je momenteel (opnieuw) problemen ondervindt met de website!

We geven deze foutmelding door aan onze collega's van Optiline!

Ik kan je aanraden om een browserrest te doen of om je cookies te verwijderen. Het is mogelijk dat je na de reset terug kan aanmelden op www.ro.bnpparibasfortis.be.

Laat je ons weten of de reset geholpen heeft?

Fijne dag verder! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hey @francoisvanbuggenhout,

Jammer dat je zoveel hinder ondervindt!
Ga je via een snelkoppeling naar de website? Lukt het vlotter als je de link zelf intypt?

Groetjes,
Lieze
Reputatie 3
Dag @francoisvanbuggenhout,

Wat vervelend dat je momenteel (opnieuw) problemen ondervindt met de website!

We geven deze foutmelding door aan onze collega's van Optiline!

Ik kan je aanraden om een browserrest te doen of om je cookies te verwijderen. Het is mogelijk dat je na de reset terug kan aanmelden op www.ro.bnpparibasfortis.be.

Laat je ons weten of de reset geholpen heeft?

Fijne dag verder! 🙂
Reputatie 4
Hey @francoisvanbuggenhout,

Is het gelukt om in te loggen bij Optiline?

Groetjes,
Lieze

Reageer