Beantwoord

optiline

  • 10 December 2019
  • 23 reacties
  • 1591 Bekeken

Ik kan niet inloggen op optiline ?

Geeft steeds foutmeldingen dacht eerst dat mijn ww verkeerd was maar kan ook geen nieuw aanvragen 

Want krijg geen mail of sms om te wijzigen 

 

icon

Beste antwoord van Karen 10 December 2019, 15:22

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 1

Kunnen jullie hier wat druk op zetten, dit is absoluut geen service naar klanten toe… 

Hier ook weeral hetzelfde: onmogelijk in te loggen, enorm traag en wachtwoord-reset ook niet mogelijk. Meerdere pc’s, browsers en verbindingen dus het ligt niet aan mij…

 

En nu is het weer zover, wat een service

Reputatie 7

Bedankt voor de update Benny! Ik ben blij dat het eindelijk in orde is gekomen.

@LiezeH@YannickB@Karen @annesabbe , @Farke , @LoreB1 

hallo,

ik kan melden dat het terug werkt bij mij !  :-)

mail gezonden op 06/01/2020

reminder op 11/02/2020

eerste antwoord op 06/02/202 - standaard verhaal, wis het cache geheugen , neem andere browers

heb hun vriendelijk naar dit forum doorverwezen…

en dan vandaag eindelijk onderstaande

We hadden 2 andere mails geregistreerd staan in ons systeem; dit hebben we zojuist aangepast.

Nu zou u wel de link met een password moeten ontvangen.”

 

jammer dat het allemaal zo lang moest duren, maar eind goed al goed zeker :-)

 

ps : het zou kunnen dat het andere email adressen zijn, maar al deze adressen heb ik nog dus zou niet weten waarom ik geen link zou gekregen hebben

 

bedankt alvast

 

 

 

 

 

Reputatie 7

@Benny Monstrey 

Het sleept inderdaad lang aan. Ik blijf het opvolgen, maar op dit moment heb ik vrees ik geen nieuws.

@LiezeH@YannickB@Karen 

 

we zijn een maand verder ,nog steeds geen verandering…

dit kan toch niet meer 

 

 

@annesabbe , @Farke , @LoreB1 

beste, vandaag gebeld naar Alpha Credit ( na 16 minuten binnen geraakt ), “adviseur “ gesproken… ze  geven het aan  aan hen ICT dienst door, dat er technische problemen zijn om in te loggen op mijn dossier. Veel wijzer wordt men er niet van. En de vraag gekregen, of ik mijn uittreksels via de post wil …. tja … hiermee raken we nog steeds niet op de site. Krijg de indruk dat er bitter weinig zal veranderen. 

Hey @annesabbe ,

 

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt! Hopelijk kan je hen snel bereiken zodat je weer kan aanmelden.

 

Groetjes,

Lieze

Beste, 

Nogmaals mail verstuurd, de zoveelste. Er wordt niet eens gereageerd.

Vrijdag onderneem ik een poging tot bellen naar Alpha Credit. 

Inmiddels mail verstuurd naar klachtenmanagement@bnpparibasfortis.com.

Jullie “ verkopen” ons het product van Alpha Credit ….  

Of misschien moet ik overwegen van naar  een andere bank met betere service van hun producten over te stappen? 

 

Reputatie 5
Badge

Dag @annesabbe , @Farke , @LoreB1 , @Benny Monstrey , 

Het is inderdaad zeer vervelend dat jullie niet kunnen aanmelden op de website. Jammer genoeg wordt deze beheerd door Alpha Credit en hebben wij zelf geen toegang tot de website en dus ook geen zicht op de technische problemen. 

Bij problemen met aanmelden mogen jullie altijd rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr.  02/508.44.40 of via mail op rondo@bnpparibasfortis.com

Alvast onze excuses voor het ongemak. 

@YannickB , sorry maar u spreekt van een recent fenomeen?..  dit draadje is een maand oud ! 

denk mocht ik verder zoeken nog veel oudere zou vinden.

ik ben tevreden met U inspanningen begrijp me niet verkeerd , maar echt meer dan een maand om het fixen van het zenden van een passwoord reset? 

idem hier, geraak al maanden niet op hun SSO site, 

reeds diverse pc’s en internet browsers getest 

ook NUL reactie op mail .. en de uren dat je kan bellen zijn super beperkt..

 

graag dringend actie aub

Dag Kellyhollanders0805, 

Indien je geen toegang krijgt tot je persoonlijke online webruimte Optiline, kan je best rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.44.40. Zij kunnen je dossier openen en alle info geven en eveneens nakijken waarom het aanmelden niet lukt. 

Fijne dag verder! 

 

Maar men slaagt er niet in om verbonden te raken op dat telefoonnummer, en men antwoordt ook niet op mails….Dat is nu al twee weken aan de hand, en ondertussen wordt er wel geld van de rekening gehaald.

Ik heb hetzelfde probleem. Is er reeds een oplossing voor ,

Beste Farke,   Site nog steeds niet bereikbaar, en geen reactie op reeds 2 verstuurde mails naar rondo. top service ! Ik verstuur vandaag nog eens mail, desnoods elke dag …. ( groetjes Anne )

Ik heb hetzelfde probleem. Is er reeds een oplossing voor ,

mail verstuurd naar rondo@…. op 25/12/2019, geen reactie gehad, zonet opnieuw mail verstuurd. Top service !!!!

 

is reeds dagen zo, dat men niet kan inloggen, en idd paswoord resetten lukt ook al niet , net geprobeerd, er komen geen mails binnen

 

Reputatie 7

@gritje827 

Er zijn inderdaad problemen bij het verzenden van de mails om het paswoord te resetten of je gebruikersnaam op te vragen.

Je kan hiervoor beste even rechtstreeks met Alpha Credit contact opnemen via rondo@bnpparibasfortis.com.

die ‘storing’ duurt nu toch al maanden!! Het is blijkbaar een structureel probleem… 6 maanden geleden kon ik amper inloggen en vandaag is het probleem er nog steeds!! 

nieuw wachtwoord of gebruiksnaam aanvragen gaat niet, want de link stuurt geen mail! ...

Blijkbaar is er een storing op de site 

Heb net gebeld

 

Hier zelfde probleem. Herkent paswoord niet meer en nieuw aanvragen werkt niet. Krijg geen mail met link...

Reputatie 5
Badge

Dag Kellyhollanders0805, 

Indien je geen toegang krijgt tot je persoonlijke online webruimte Optiline, kan je best rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.44.40. Zij kunnen je dossier openen en alle info geven en eveneens nakijken waarom het aanmelden niet lukt. 

Fijne dag verder! 

Reageer