Beantwoord

optiline

  • 7 August 2020
  • 8 reacties
  • 469 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

voor de zoveelste keer geraak ik weer niet ingelogd op de website van optiline,wederom krijg je weer zo een melding dat je gebruikersnaam/wachtwoord niet correct is terwijl dit vorige week wel werkte,wanneer word eens iets aan deze website gedaan??

icon

Beste antwoord van Anonymous 6 October 2020, 11:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hallo Ronny,

Ik laat de situatie voor je nakijken en laat je zo snel mogelijk iets weten.

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 6
Badge +3

Deze morgen had ik dat ook, mijn huidig wachtwoord werd niet aanvaard en als ik probeer een reset te doen voor dat wachtwoord dan krijg ik de vermelding dat er een fout is met de reset en zo zit ik geblokkeerd dus ik hoop dat dat rap opgelost raakt.

Reputatie 6
Badge +3

Het probleem blijkt opgelost te zijn, ik kan nu terug inloggen, het werd tijd want ik begon mijn geduld te verliezen.

Reputatie 7

Dag @ronny1 en @Alexander 

De problemen zouden sinds 10u vanochtend volledig opgelost moeten zijn. Laat het me zeker weten als het toch nog steeds niet lukt.

Beste,

Ik kan eveneens niet inloggen. Ik ben mijn paswoord vergeten en als ik dat wil opvragen (een nieuw aanvragen) krijg ik geen mail. Al een bestaand acount hebben en inloggen als nieuwe gebruiker lukt ook niet want ik ben al gekend. Ten einde raad. Ik zou mijn rekeninguittreksels van Optiline willen bekijken.

Reputatie 6
Badge +3

Beste,

Ik kan eveneens niet inloggen. Ik ben mijn paswoord vergeten en als ik dat wil opvragen (een nieuw aanvragen) krijg ik geen mail. Al een bestaand acount hebben en inloggen als nieuwe gebruiker lukt ook niet want ik ben al gekend. Ten einde raad. Ik zou mijn rekeninguittreksels van Optiline willen bekijken.

Dan adviseer ik u van contact op te nemen met AlphaCredit nr 02/508 44 40 en daar eens uw probleem aankaarten.

Reputatie 7

Hallo @RITA11 @Alexander 

Momenteel is er nog steeds een storing bij de Optiline/Rondo site waardoor verschillende gebruikers niet aan kunnen melden en geen mail krijgen om hun paswoord te resetten of hun gebruikersnaam op te vragen.

Ik volg het zelf ook op de voet op en laat jullie meteen iets weten als er meer nieuws is. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Hey @RITA11,

Mijn excuses voor het laattijdige antwoord.

Krijg je ondertussen terug mails? Het probleem zou opgelost zijn.

Groetjes,

Lieze

Reageer