Beantwoord

optiline

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 470 Bekeken

Beste, ik verhoogde een 3tal dagen geleden mijn optiline krediet via de online aanvraag in mijn webruimte en zag eergisteren dat het verhoogde bedrag beschikbaar was, nu heb ik een bedrag laten storten, maar dit komt niet op mijn rekening. Dient er nog iets van modaliteiten vervuld te worden?

 

mvg

 

sam

icon

Beste antwoord van Anonymous 13 August 2020, 10:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

k een bedrag laten storten, maar dit komt niet op mijn rekening. Dient er nog iets van modaliteiten vervuld te worden?

 

De overschrijving naar de zichtrekening wordt pas één à anderhalve dag later zichtbaar.

Zeker? Anders is dit altijd 15u volgende werkdag

Reputatie 2

Zeker? Anders is dit altijd 15u volgende werkdag


Dus in de practijk één tot anderhalve dag. Bij mij is het zelfs al eens drie dagen geweest. Kortom, de overschrijving wordt niet onmiddellijk uitgevoerd, en dat leek mij uw vraag te zijn.

Hey @Sam21 ,

Het behandelen van je overschrijving van de Optiline website en Optiline Phone Express duurt 1 werkdag.

Dit geld zou dus inderdaad al beschikbaar moeten zijn.

Zie je het ondertussen terug?

Groetjes,

Lieze

Reageer