Beantwoord

Optiline

  • 6 mei 2021
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Beste,

Ik ben onlangs veranderd van e-mail 

Ik ben niet meer bij telenet en verwijderd. Ik kan mij niet meer inloggen op optiline

Wat kan ik doen

Mvg

Delmotte Michel 

icon

Beste antwoord van YannickB 7 mei 2021, 08:15

Dag Michel,

Ik heb je e-mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Contactgegevens en andere persoonlijke info deel je best nooit zomaar op het internet.

Zoals @Alexander zei lijkt er inderdaad een algemeen probleem met de Optiline & Rondo site te zijn. Ik probeer voor je uit te zoeken wat er juist aan de hand is en of er een oplossing is.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft want het is een algemeen probleem dat niemand waaronder mezelf kan inloggen op die Optiline/Rondo website.

Reputatie 7

Dag Michel,

Ik heb je e-mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Contactgegevens en andere persoonlijke info deel je best nooit zomaar op het internet.

Zoals @Alexander zei lijkt er inderdaad een algemeen probleem met de Optiline & Rondo site te zijn. Ik probeer voor je uit te zoeken wat er juist aan de hand is en of er een oplossing is.

Reageer