optiline

  • 19 May 2021
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Waar kan ik mijn dossiernummer vinden van de Optiline ? 
ik had Optiline op mijn MasterCard. Deze kaart is in januari verloren gegaan, waardoor er dan een nieuwe MasterCard is opgestuurd.

 

wij zagen eergisteren dat het bedrag die we hebben opgedaan, er deze maand volledig is afgegaan. Contact gehad met een medewerker , en die kon zien dat de Optiline nog gekoppeld stond aan de verloren MasterCard. Ze hebben dan de Optiline gekoppeld aan de nieuwe MasterCard.

 

ik wou me dus op Optiline registeren vóór geld over te zetten, nu vind ik nergens mijn nieuwe dossiernummer terug. 
 

Al 2 dagen gebeld, ze gingen me terug bellen maar nog niets gehoord. Kan iemand me helpen waar ik dit kan vinden ??

de documenten waar de nieuwe MasterCard ophing toen ze in de brievenbus zat, vind ik niet meer terug.

 

 


3 reacties

Reputatie 1

Dag @Magaliecoppens 

Het dossiernummer zou hetzelfde moeten zijn als daarvoor, en dit kan je terugvinden op de volgende website: ro.bnpparibasfortis.be

Het is goed mogelijk dat je als ‘nieuwe gebruiker’ moet aanmelden, als je dit nog nooit gebruikt zou hebben.

Op de beginpagina zou je dan je dossiernummer terug moeten vinden.

Groeten

LienV

Ik heb naar Optiline gebeld.

blijlbaar moet ik een nieuwe aanvraag doen voor Optiline op de nieuwe kaart.

hopelijk bellen ze mij van Fortis morgen terug 

 

 

Reputatie 1

Ik heb naar Optiline gebeld.

blijlbaar moet ik een nieuwe aanvraag doen voor Optiline op de nieuwe kaart.

hopelijk bellen ze mij van Fortis morgen terug 

 

 

Ok, dat is wat vreemd, lijkt me, maar dan hoop ik dat het in orde komt, Magalie!

Reageer