Beantwoord

Optiline

  • 28 June 2021
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Wanneer ik een bericht krijg dat mijn nieuwe Optiline rekeninguitreksel beschikbaar is ga ik naar de webruimte en telkens opnieuw geraak ik niet binnen . Het probleem zal - denk ik - bij mij liggen. Hoe ga ik juist tewerk ?  

icon

Beste antwoord van YannickB 30 June 2021, 08:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Viken ,

 

Het zal hier eerder om een algemeen probleem gaan bij het aanmelden op de site van Optiline zelf.

Je kan hen hiervoor best eens contacteren op het nummer 02/508 44 40.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Hallo, 

Dat heb ik al gedaan , maar de juiste persoon te pakken krijgen + een klare uitleg is moeilijk. Kan de uitleg niet op mail worden gezet ?

Reputatie 7

Dag @Viken 

Ik heb je mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info en contactgegevens deel je best nooit zomaar op het internet.

Wij kunnen je via dit platform ook geen mails sturen.

Als je voor de eerste keer met de Optiline-website werkt, dan dien je je te registreren. Deze handleiding kan je daarbij helpen:

Lukt dat niet, dan vrees ik dat je zal moeten bellen naar 02 508 44 40 zodat onze collega’s van Alpha Credit (de kredietverstrekker en de beheerder van de Optiline-site) kunnen nakijken wat er precies aan de hand is. Mogelijk moeten zij bepaalde gegevens voor jou wijzigen.

Reageer