Optiline


Ik ben woonachtig in Tenerife en kan sinds drie maanden mijn uitgavenstaat niet meer consulteren. Vroeger kreeg ik rond de 21 ste van iedere maand nog een email met een summier overzicht. Ook dit is ondertussen verdwenen. Ik wil dus opnieuw op zijn minst die mail opnieuw ontvangen zodat ik weet wat er gaande is ook mijn rekening bij Optiline.


10 reacties

Reputatie 4

Hallo, @DIRKVW 

De rekeninguittreksels worden per post toegestuurd of u krijgt een bericht via e-mail en kunt ze downloaden in uw persoonlijke webruimte.

U kunt uw rekeninguittreksels van de 12 laatste maanden raadplegen in het onderdeel "Mijn uittreksels raadplegen".

U zegt wel dat u al drie maanden niets kan consulturen: u spreekt dan over de persoonlijke webruimte?

Welke foutmelding krijgt u dan juist?

We raden ook aan om contact te nemen via 02/508 44 40 (met vooraf +32 als u belt vanuit het buitenland) om na te gaan waarom de mail ook niet is toegekomen (is er misschien in het verleden een ander e-mail adres gebruikt?).

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb 42 minuten naar een idioot muziekje geluisterd, op het opgegeven nummer, om dan doodleuk te horen dat de adviseurs niet bereikbaar zijn. Telefoneren uit Tenerife is nu niet echt goedkoop. Ik raak dus geen mm verder. Het enige wat ik wil, is dat ik opnieuw de maandelijkse mail met de minimale gegevens, kan ontvangen

Reputatie 4

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Maar is het misschien mogelijk dat u een nieuw e-mailadres gebruikt en u vergeten bent om dat aan te passen?

Het is ook niet erg duidelijk of u ook bedoelt dat u zich niet meer kan aanmelden op uw persoonlijke webruimte?
In dat geval kunt u uw contactgegevens aanpassen via uw persoonlijke webruimte in de rubriek “Mijn persoonlijke gegevens”. Daarna ontvangt u uw rekeninguittreksels weer normaal. In afwachting daarvan kunt u uw meest recente rekeninguittreksel ook raadplegen in uw persoonlijke webruimte onder de rubriek “Mijn uittreksels raadplegen".

De klantendienst is enkel telefonisch bereikbaar op 02/508 44 40 (van maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur).
 

Beste,

Enkele maanden geleden ben ik gedomicilieerd in Tenerife. Sinds die dag kon ik niet meer inloggen in mijn webruimte, maar kreeg ik wel nog een maandelijkse mail waarin de summiere gegevens op te zien waren. Doorklikken naar de rekeninguitreksels lukte niet meer. Tientallen mails later, om uitleg naar het waarom, is er dan eindelijk iemand die reageerde. De reden is dat je blijkbaar vanuit het buitenland niet kan inloggen. Maar ze zouden deze per post bezorgen. Sinds die dag krijg ik noch de mail noch post. Ik veranderde in geen jaren van e-mailadres. Ik kan niet meer bereiken. Noch per mail, noch per telefoon. Ik hekel de lamentabele service hieromtrent. Maar ik wil een moet de mail opnieuw ontvangen. Nu heb ik totaal geen overzicht meer... 

Reputatie 4

U zou dus normaal het ook per post moeten hebben ontvangen. U bent zeker ook dat uw postadres correct staat geregistreerd en dat het niet is dat men dit nog heeft verstuurd naar een vorig adres?

 

Neen, neen... Adres is correct. Het heeft gewoon te maken met de erbarmelijke service. Kunt u niet zorgen dat ze mij opnieuw, zoals voorheen, de afrekening per mail overmaken. 

Reputatie 4

Ik heb u net een privé-bericht verstuurd. Dit maakt het gemakkelijker om verder te communiceren.

Bedankt, ik heb hierop gereageerd. Hopelijk mocht je de info hieromtrent ontvangen?

Reputatie 4

Dank u wel. Ik heb uw bericht goed ontvangen. Ik hou u verder op de hoogte.

 

Bedankt voor je tussenkomst!

Reageer