Beantwoord

Optiline contact

  • 23 February 2021
  • 3 reacties
  • 2202 Bekeken

Ik bel al 2 dagen naar Optiline om inzage te krijgen in mijn rekeninguittreksels

Ik blijf meer dan 10 minuten aan de lijn en krijg geen gehoor.

Ook via e-mail geprobeerd, het lukt me niet contact met hen op te nemen.

Graag ASAP een oplossing aub voor mijn dringende vraag.

icon

Beste antwoord van YannickB 23 February 2021, 14:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Reb 

Je kan je rekeninguittreksels van je Optiline-reserve ook online raadplegen via https://ro.bnpparibasfortis.be/.

Onze handleiding kan je helpen om je op hun site te registreren.

Kan je me zeggen of je ze op die manier kan bekijken?

Dat heb ik reeds geprobeerd, maar omdat mijn gsm nr gewijzigd is kan ik niet inloggen :unamused:

Reputatie 7

Ik vrees dat je je gekoppelde nummer effectief enkel aan kan laten passen door Alpha Credit (de beheerders van Optiline en van de site) en dat ik je dus enkel kan aanraden om hen nogmaals te contacteren.

Mijn excuses voor het ongemak.

Reageer