Beantwoord

Optiline en Rondo

  • 5 mei 2019
  • 5 reacties
  • 867 Bekeken

Ik probeer mijn rekening stand op te roepen van optiline n rondo maar krijg telkens
de boodschap dat de site onbereikbaar is. Dir doet zich voor zowel met I E en Chrome
Is wel niet de eerste keer dat zich dat voordoet. Wat is er gaande ? Grts
icon

Beste antwoord van AnoukPh 6 mei 2019, 13:16

Dag @Delta,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de website van rondo/optiline.

Heb je ook een browserreset gedaan in IE en Google Chrome? Zo nee, kan ik je voorlopig aanraden om dit te proberen.

Laat je weten indien dit heeft geholpen?

Groetjes,

Anouk
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Dag @Delta,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de website van rondo/optiline.

Heb je ook een browserreset gedaan in IE en Google Chrome? Zo nee, kan ik je voorlopig aanraden om dit te proberen.

Laat je weten indien dit heeft geholpen?

Groetjes,

Anouk
Reputatie 4
Hey @Delta ,

Is het gelukt om aan te melden?

Groetjes,
Lieze
Alles was maandag in orde. Reset uitgevoerd . Is toch raar dat zich dat regelmatig voordoet.
Bedankt !
Krijg nog steeds hetzelfde antwoord, opnieuw proberen tot het lukt en ik meer weet .
Dag Luc,

Heb je ook al geprobeerd om de stappen te volgen voor een browserreset uit te voeren?

Groetjes,
Amély

Reageer