Beantwoord

Optiline extra storting mededeling vergeten

• 2 juli 2019
  • 1 reactie
  • 438 Bekeken

Badge
Ik heb met de Easy Banking app een extra storting gedaan naar Optiline voor een relatief hoog bedrag, rekeningnummer klopt alleen ik vergat de mededeling te typen, ik heb dus gestort naar Optiline zonder mededeling, ik heb zsm een mail verstuurd met rekeninguittreksel als bijlage en in de mail mededeling getypt (ofterwijl dossiernummer)

Als ik een extra storting doe en ik vergat de mededeling te typen, wat gebeurt er dan met dat geld, ik vermoed dat het automatisch teruggestort word maar ik ben niet zeker en daarom dat vraag
icon

Beste antwoord van KathyM 3 juli 2019, 12:31

Hey Gerry,

Als je de mededeling vergeten bent bij een overschrijving naar optiline is het inderdaad zo dat dit normaal gezien terug gestort wordt. Je kan altijd eens contact opnemen met Alpha Credit om te vragen of ze de betaling eventueel kunnen terug vinden en zo rechtsreeks naar jouw optiline kunnen doorstorten. Je kan hen bereiken op 02 508 44 40 (ma tot vr 09:00u-17:00u) .

Fijne dag nog!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Hey Gerry,

Als je de mededeling vergeten bent bij een overschrijving naar optiline is het inderdaad zo dat dit normaal gezien terug gestort wordt. Je kan altijd eens contact opnemen met Alpha Credit om te vragen of ze de betaling eventueel kunnen terug vinden en zo rechtsreeks naar jouw optiline kunnen doorstorten. Je kan hen bereiken op 02 508 44 40 (ma tot vr 09:00u-17:00u) .

Fijne dag nog!

Reageer