Beantwoord

Optiline inloggen

• 17 juli 2018
  • 10 reacties
  • 13408 Bekeken

Ligt de website plat van optiline ik geraak er niet op.
icon

Beste antwoord van YannickB 18 juli 2018, 09:07

Dag Cindys,

Vervelend dat je niet met de website van Optiline kan werken.

Wat gebeurt er precies als je naar de site gaat? Kan je de website helemaal niet bereiken, of krijg je een foutmelding wanneer je je probeert aan te melden?

Krijg je een foutmelding, dan mag je ons steeds zeggen wat er precies verschijnt, op die manier kunnen we de situatie voor je onderzoeken.

We merkten alvast wel dat de Rondo- & Optiline-pagina traag laadt voor sommige klanten, waardoor ze niet geopend kan worden. Dit hebben we alvast doorgegeven aan de beheerders van de site.

Omdat het gaat om een pagina die beheerd wordt door Alpha Credit, kan je ook steeds bij hen terecht op het nummer 02 508 44 00 of per e-mail op rondo@bnpparibasfortis.com. Als je je gegevens dringend wilt nakijken of wijzigen, kan je best even met hen bellen.

Ik wens je alvast nog een fijne dag toe!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Dag Cindys,

Vervelend dat je niet met de website van Optiline kan werken.

Wat gebeurt er precies als je naar de site gaat? Kan je de website helemaal niet bereiken, of krijg je een foutmelding wanneer je je probeert aan te melden?

Krijg je een foutmelding, dan mag je ons steeds zeggen wat er precies verschijnt, op die manier kunnen we de situatie voor je onderzoeken.

We merkten alvast wel dat de Rondo- & Optiline-pagina traag laadt voor sommige klanten, waardoor ze niet geopend kan worden. Dit hebben we alvast doorgegeven aan de beheerders van de site.

Omdat het gaat om een pagina die beheerd wordt door Alpha Credit, kan je ook steeds bij hen terecht op het nummer 02 508 44 00 of per e-mail op rondo@bnpparibasfortis.com. Als je je gegevens dringend wilt nakijken of wijzigen, kan je best even met hen bellen.

Ik wens je alvast nog een fijne dag toe!
Is er opnieuw iets met de site van optiline ?
Ik kan niet inloggen. Krijg foutmeldiing dat user name en or pas lord verkeerd is.... En gisteren gong dat nog perfect.
Reputatie 1
Dag Cvl,

Wat vervelend dat de website niet werkt. Momenteel zijn er geen technische problemen gekend.

Kan je eens proberen om te werken met een andere browser ofwel een browserreset uitvoeren.
De handleiding hiervoor kan je hier vinden

Als je toch nog problemen blijft ondervinden, neem je best even contact op met Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40. Zij beheren de Optiline-site en kunnen je begeleiden bij het aanmelden of bij het wijzigen van je wachtwoord.

Ik wens je nog een zonnige dag !
Geachte , sinds enkele maanden gebruik ik optiline account , doch ben dit gezever echt beu !!! dan wel , dan niet wat is er eigenlijk aan de hand met die zogezegd nieuwe site . Ik wil mijn gegevens controleren , doch papieren versies krijg je niet meer , en op de site geraak je raar of zelden op telkens bij inloggen " foutmelding " heb al twintig keer mijn gegevens veranderd , doch altijd dezelfde zever.. aub we leven in 2018 ? maak iets ter verbetering ? maar deze situatie is on houdbaar , heb reeds verschillende keren gebeld , doch krijg geen direct antwoord , alléén we zijn overbelast ? In dit geval wil ik mijn papieren uitreksels terug . en graag tegen volgende afsluitmaand !!! Je kan zelfs je eigen transacties niet meer volgen ! Proficiat voor de uitvinder van deze echte rotzooi !
Een woedende klant
Reputatie 1
Dag Neerbroek,

Wij vinden het jammer te horen dat je zoveel problemen hebt met de vernieuwde webruimte van Optiline/ Rondo.
We zijn op de hoogte van de problemen en doen er samen met Alpha Credit, de beheerder van de site, alles aan om dit zo snel als mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

Ik wens je nog een fijne dag verder.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb nochtans geen problemen om de webruimte van Optiline te raadplegen, ik heb wel onlangs mijn paswoord moeten veranderen omdat de site mij ertoe verplichtte.
Ik vind het zeer eigenaardig dat er vele mensen zijn die problemen hebben om in te loggen.
Reputatie 2
Moesten mensen in de toekomst nog dit probleem ervaren: https://downforeveryoneorjustme.com

Op deze website kan je zien of het enkel bij jouw PC is dat de website moeilijk doet of in het algemeen. Het is niet 100% waterdicht maar alsnog al een goeie eerste maatstaf.
Geachte , sinds enkele maanden gebruik ik optiline account , doch ben dit gezever echt beu !!! dan wel , dan niet wat is er eigenlijk aan de hand met die zogezegd nieuwe site . Ik wil mijn gegevens controleren , doch papieren versies krijg je niet meer , en op de site geraak je raar of zelden op telkens bij inloggen " foutmelding " heb al twintig keer mijn gegevens veranderd , doch altijd dezelfde zever.. aub we leven in 2018 ? maak iets ter verbetering ? maar deze situatie is on houdbaar , heb reeds verschillende keren gebeld , doch krijg geen direct antwoord , alléén we zijn overbelast ? In dit geval wil ik mijn papieren uitreksels terug . en graag tegen volgende afsluitmaand !!! Je kan zelfs je eigen transacties niet meer volgen ! Proficiat voor de uitvinder van deze echte rotzooi !
Een woedende klant
Ik wil ook terug papieren uittreksels !!!😡
Wat hebben ze nu weer uitgevonden. Waarom kunnen ze de klanten niet beter informeren. Ik wil terug een papieren uittreksel . ben al een tijdje bezig om mijn uittreksel te kunnen vinden MAAR helaas lukt het niet. Vindt dit niet fijn om zo te moeten zoeken en dan toch niet te vinden.
Marcel

Reageer