Beantwoord

optiline inloggen

  • 26 January 2020
  • 16 reacties
  • 24523 Bekeken

Hoe kan ik inloggen bij my optiline ?

icon

Beste antwoord van Mariem.Al 27 January 2020, 12:54

Bekijk origineel

16 reacties

Hey @38842174 

Via de website www.ro.bnpparibasfortis.be kan jij een account aanmaken en jouw Optiline beheren.

Je klikt eerst op 'nieuwe gebruiker' en vervolgens dien jij jouw geboortedatum, GSM nummer en dossiernummer in te geven. Het dossiernummer vind je terug op jouw rekeninguittreksels of op jouw contract.

Daarna klik je op ‘registreren’ en is jouw account in orde.

 

Groetjes!

 

heb al gedaan maar werkt nog steeds niet

Reputatie 7

@william.valkenborgh 

Welke foutmelding krijg je precies te zien en op welk moment loopt het fout?

Krijg je bijvoorbeeld onmiddellijk een foutmelding als je klikt op de link uit het bericht van Mariem, of loopt het pas fout nadat je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd?

Verbinding verbrokken en komt er een beeldje op

Al verschillende keren geprobeerd maar krij steeds hetzelfde teken

Hey @william.valkenborgh ,

Heb je de mogelijkheid om het te proberen met een andere browser?

Groetjes,

Lieze

Ja al geprobeerd op Firefox en op Google Chrome maar steeds dezelfde reactie

Ik had een nieuw login nr gekregen e het ging inderdaad heb daarna uitgelogd en terug geprobeerd en krijg dan request verworpen 

groetjes william

Hey @william.valkenborgh ,

Lukt het nog steeds niet om terug aan te melden?

Groetjes,

Lieze

op de ipad werkte het nog maar op de pc geraak ik niet ingelogd

groetjes

william

op de ipad ook niet meer,request rejected komt er nu op

groetjes william

Reputatie 7

@william.valkenborgh 

Kan je proberen om je wachtwoord te resetten en een nieuw wachtwoord te kiezen dat verschilt van alle paswoorden die je eerder op de Optiline/Rondo-site hebt gebruikt?

Dat zou het probleem op moeten lossen.

beste heb ik ook al gedaan maar geraak niet op de site ookniet met de ipad

william

Reputatie 7

@william.valkenborgh 

Bedankt voor je antwoord.

Kan je op je iPad het volgende proberen?

  • Open de instellingen van je iPad.
  • Scroll in de linkerkolom naar beneden tot je Safari ziet en tik op die optie.
  • Druk onderaan in de rechterkolom op Wis geschiedenis en websitedata en bevestig door nogmaals op Wis geschiedenis en websitedata te drukken.
  • Open Safari en probeer nogmaals de site https://ro.bnpparibasfortis.be te openen.

Als dit hielp, dan kan je hetzelfde doen op je PC door je browser te resetten. De precieze stappen hangen af van welke browser je gebruikt. Meer info vind je hier.

Beste Yannick,

bedankt voor al de moeite op de ipad is het gelukt,

maar op de pc heb ik firefox staan daar lukt het momenteel niet

groetjes William

Hey @william.valkenborgh ,

 

Hier kan je de stappen voor Firefox terugvinden!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer