Beantwoord

Optiline inloggen website

  • 16 juli 2019
  • 13 reacties
  • 1092 Bekeken

Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik me probeer in te loggen in mijn optiline account, zowel via chrome als explorer. Dit heb ik nu al een week lang... Ligt de site plat of gebruik ik niet de juiste? Zie foutmelding in schermafbeelding.

icon

Beste antwoord van AmelyN 19 juli 2019, 10:08

Dag Emich,

We hebben een antwoord gekregen van Alpha Credit en het is inderdaad een gekend probleem en ze zijn er ook mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen.

Het is altijd aan te raden om je browsing history te verwijderen. Dit kan je doen als je op de 3 puntjes rechtsboven klikt en vervolgens op geschiedenis. Links kan je dan kiezen voor "Browsergegevens wissen"

Fijn weekend alvast!
Bekijk origineel

13 reacties

Hey @emich

Dat is vervelend dat je niet kan aanmelden en je uitgavenstaat niet kan opvolgen!

Hieronder kan je de vernieuwde platform van optiline/ronde terugvinden en kan je zo verder.
Het is ook mogelijk dat je er een browserreset nodig is.
De stapjes vind je hieronder.

laat gerust weten als het gelukt is,

Groetjes,

ADB
https://browserreset https://nl.community.bnpparibasfortis.be/handleidingen-49/handleiding-browserreset-dit-kan-helpen-bij-problemen-met-easy-banking-web-1531

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/optiline-rondo-51/optiline-en-rondo-hebben-een-vernieuwde-online-toegang-1249
Ik heb al alles geprobeerd, en niets helpt. Volgens mij is er gewoon iets mis met deze website, aangezien ik zie dat zeer veel mensen met dit probleem kampen. Nu kan ik de status/krediet van mijn optiline niet meer zien.
Reputatie 6
Dag Emich,

Kan je nog eenmaal de browserreset voor Chrome uitvoeren en dan via deze link proberen? https://ro.bnpparibasfortis.be/

De website van Rondo/Optiline is op dit moment alvast bereikbaar. Daarom dat ik vermoed dat er toch op niveau van je internetprogramma iets mis loopt.
Hi, werkt nog steeds niet! Na het intypen van mijn wachtwoord krijg ik telkens volgende melding:

Reputatie 6
Dat is inderdaad vreemd. Ik geef het voor de zekerheid voor je door aan Alpha Credit, zij beheren Rondo en Optiline en de bijhorende site.

Van zodra ik een antwoord van hen krijg, laat ik je hier ook iets weten.
Dag Emich,

We hebben een antwoord gekregen van Alpha Credit en het is inderdaad een gekend probleem en ze zijn er ook mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen.

Het is altijd aan te raden om je browsing history te verwijderen. Dit kan je doen als je op de 3 puntjes rechtsboven klikt en vervolgens op geschiedenis. Links kan je dan kiezen voor "Browsergegevens wissen"

Fijn weekend alvast!
Ik heb ook steeds deze problemen.. kan er al weken niet op. Heel vervelend !
Reputatie 1
Hey @Peeta,

DIt is inderdaad jammer om te horen. Het enige dat we als eventuele tijdelijke oplossing kunnen geven is door de tips te volgen die de collega's eerder in dit onderwerp al gaven. Hopelijk lukt het jou dan wel, anders nog even geduld voor Alpha Credit dit heeft opgelost.

Fijn weekend!
Dat probleem heb ik dus ook al 6 weken lang dat ik na het ingeven van mijn wachtwoord de melding krijg dat de website niet beschikbaar is. 2 laptops, 3 smartphones en 1 desktop geprobeerd en overal dezelfde melding, in totaal 7 browsers geprobeerd, niks!! Cache en dergelijke gewist, router gereset, alle tips die ik hier al gelezen heb tevergeefs geprobeerd. 4 e-mails gestuurd naar fortis en nog steeds geen oplossing!! Kwordt hier na 6 weken wel erg boos om!
Dag @emich , @elke1026

Ik begrijp heel goed dat het niet leuk is dat jullie momenteel niet kunnen inloggen. Het is doorgegeven aan Alpha Credit en ze zijn er mee bezig.

Om de status van je krediet te kunnen raadplegen ondertussen, is het mogelijk om eventueel telefonisch contact op te nemen met Alpha Credit op het nummer 02 508 44 40.

Fijn weekend gewenst!
Ondertussen werkt dit nog steeds niet!!
wanneer gaat hier een oplossing voor zijn ?
Wilde vandaag na een tijdje weer inloggen en heb dezelfde problemen als de mensen hierboven. Het is toch niet echt normaal dat dit al meer dan een maand duurt.

Dan is er toch serieus een probleem met je afdeling ICT en zou je toch ferme beslissingen moeten nemen.
Kunnen nu dus niets doen als klant en dat is zeer kwalijk.
Reputatie 4
Badge
Dag @VBV001,

Wij krijgen inderdaad nog steeds meldingen van klanten dat zij niet kunnen aanmelden op de website. Wij sturen al deze meldingen door naar de beheerder van de website, namelijk Alpha Credit. Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is en wensen ons dan ook te excuseren voor het ongemak.

Fijne dag verder.

Reageer