Beantwoord

Optiline inloggen website


  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties
Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik me probeer in te loggen in mijn optiline account, zowel via chrome als explorer. Dit heb ik nu al een week lang... Ligt de site plat of gebruik ik niet de juiste? Zie foutmelding in schermafbeelding.

icon

Beste antwoord van AmelyN 19 July 2019, 10:08

Bekijk origineel

36 reacties

Hallo @annesabbe 

Bedankt voor je antwoord.

Dat probleem kan je oplossen door via het aanmeldscherm aan te geven dat je je wachtwoord vergeten bent en vervolgens een nieuw wachtwoord te kiezen dat nog nooit eerder gebruikt werd voor de Optiline-site.

Ik neem het alvast ook nogmaals voor je op met Alpha Credit zodat zij kunnen zorgen voor een volwaardige oplossing.

Beste Yannick, 

Maandag 22/6/2020 : inloggen met nieuw wachtwoord ( aangevraagd zaterdag 20/6, doch toen niet bij mijn persoonlijke gegevens geraakt: geen service ) werkte vandaag perfect !  Das alvast een grote vooruitgang sinds de voorgaande maanden waar niks mogelijk was.  Duimen dat het zo blijft. mvg Anne 

Hier ook dezelfde merde. Ben al een uur aan het proberen om alle hulpmiddelen te gebruiken en ondertussen al 10 tijdelijke wachtwoorden opgestuurd, maar krijg telkens zelfde foutmelding. Ik lees dat de meeste berichten al meer dan een jaar oud zijn en nog is dit niet opgelost…

 

Reputatie 7

@steven zinulzki 

Krijg je deze foutmelding nadat je zelf een nieuw wachtwoord hebt kunnen kiezen en je daarmee probeert aan te melden? Of verschijnt ze meteen wanneer je naar de site surft?

@steven zinulzki

Krijg je deze foutmelding nadat je zelf een nieuw wachtwoord hebt kunnen kiezen en je daarmee probeert aan te melden? Of verschijnt ze meteen wanneer je naar de site surft?

Ik kon om de één of andere reden niet meer aanmelden met mijn oude paswoord dus heb ik een nieuw aangevraagd, maar wat ik ook probeer (al 9x tijdelijk wachtwoord ontvangen, verschillende paswoorden geprobeerd te gebruiken, andere browser, instellingen browser resetten, andere devices), ik krijg telkens een foutmelding en kan dus niet inloggen. Zeer frustrerend!

Mijn excuses voor het ongemak, @steven zinulzki .

We hebben Alpha Credit hiervan op de hoogte gebracht.

Via deze post kan je de situatie verder opvolgen.

Groetjes,

Lieze

optiline werkt niet. inloggen gaat niet altijd fout meldingen  

heb nog nooit mijn afschriften kunnen zien . gewoon rommel

De service is ver te zoeken. 

Michel

Reputatie 2

Hallo @michel

 

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp uit je bericht dat je er niet in slaagt om aan te melden op de Optiline-website en dat het niet eenmalig is dat je dit probleem ervaart. Ik snap dat dat voor de nodige frustratie zorgt. Kan je me soms zeggen welke foutboodschap je krijgt wanneer je probeert aan te melden? 

Alvast bedankt. 

 

Groetjes, 

Eschauma

Foutmelding:

Kijk uw dossiernummer en/of geboortedatum na. Misschien hebt u al een gebruiksnaam gemaakt? Ga dan terug naar de inlogpagina en klik op "gebruikersnaam vergeten" 

Foutmelding:

Uw gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn niet correct. 

Foutmelding:

De informatie die u heeft ingevuld volstaat niet om u te identificeren

 

.sso.alphacredit.be/SsoIdentityServer/core/b1//login?signin=b35323dbcfeac2e86947b62a5a7e250e

 

{{model.currentUser}} 

Mvg

Michel

 

Reputatie 2

Hallo- @michel


Bedankt voor de bijkomende toelichting. 

Ik heb het nog even nagevraagd maar momenteel is er geen weet van een algemene technische storing en de website die je gebruikt is ook de correcte. Ik raad je anders aan om even telefonisch contact op te nemen met Alpha Credit zodat zij samen met jou kunnen nakijken of de aanmeldgegevens die je gebruikt correct zijn en je kunnen begeleiden bij het aanmelden op de website. Je kan hen bereiken via het nummer  02/508.44.40 en dit van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. 

 

Mocht je nog bijkomende vragen hebben, dan horen wij het graag. 

Fijne dag verder. 
 

Groetjes, 

Eschauma

ik begrijp niet waarom ze Optiline niet koppelen aan  aan internetbankieren  dan was die miserie van inloggen bij optiline opgelost.  ik geraak er gewoon al jaren niet ingelogd of het nu met de pc is of met de gsm maakt niks uit werkt gewoon niet, maar ondertussen weet ik het wel dat dit geen vooruitgang is integendeel. met de post waren er nooit een probleem  leve de vooruitgang!!!!!!

Mvg

Michel

Reputatie 2

ik begrijp niet waarom ze Optiline niet koppelen aan  aan internetbankieren  dan was die miserie van inloggen bij optiline opgelost.  ik geraak er gewoon al jaren niet ingelogd of het nu met de pc is of met de gsm maakt niks uit werkt gewoon niet, maar ondertussen weet ik het wel dat dit geen vooruitgang is integendeel. met de post waren er nooit een probleem  leve de vooruitgang!!!!!!

Mvg

Michel

Hallo @michel

 

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp zeker en vast je frustratie. Wij blijven langs onze kant ook doorgeven dat het platform niet altijd bereikbaar is. Bedankt voor je suggestie om het beheer van Optiline te koppelen aan Easy Banking Web of Easy Banking App. We nemen dit ook zeker mee. Weet dat je altijd een suggestie kan achterlaten op de Community, zo kunnen anderen mee stemmen voor deze wijziging en kan je zo ook de status van je suggestie mee opvolgen. 

Ik wens je alvast een fijne dag en een prettig eindejaar toe. 

 

Groetjes, 

Eschauma

Reageer