Beantwoord

Optiline inloggen website

  • 24 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

Beste Yannick,

Ik lees al de commentaren over de problemen die er (nog altijd) zijn met het inloggen op de optiline website en kan alleen maar de frustraties beamen..  Ik heb hier al meermaals emails over gestuurd en nog steeds is het probleem niet opgelost.

Vandaag opnieuw de maandelijkse miserie.. Via het emailbericht dat het rekeninguittreksel consulteerbaar is probeer ik door te klikken met de meegestuurde link en daarna stopt het ‘secure connection failed’.  telkens en telkens opnieuw. 

Ondanks aangeraden werkt het via Mozilla Firefox ook niet.

Eerlijk gezegd vind ik dit zeer slechte dienstverlening. 

 

Patricia

 

icon

Beste antwoord van Jeroen11 24 oktober 2019, 16:18

Beste @pdclopper,

 

Helaas kunnen we niet meer doen dan de problemen melden en doorsturen.
Het ene probleem is sneller opgelost dan het andere.

Alvast onze excuses hiervoor! :disappointed_relieved:

 

Groetjes,

Jeroen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Beste @pdclopper,

 

Helaas kunnen we niet meer doen dan de problemen melden en doorsturen.
Het ene probleem is sneller opgelost dan het andere.

Alvast onze excuses hiervoor! :disappointed_relieved:

 

Groetjes,

Jeroen

ik kan me niet aanmelden op optiline

Reputatie 6

@patrick1961 

 

Welke foutmelding krijg je precies?

Reageer