Beantwoord

Optiline login problemen **niet de eerste keer :-(

  • 16 June 2022
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

na de zoveelste poging om in te loggen… er zou een SMS verstuurd zijn om het paswoord te resetten ** NIET dus . Reeds meerdere malen tevergeefs geprobeerd. 

Telkens foutmelding “gelieve nieuw wachtwoord in te geven” MAAR heb geen nieuw wachtwoord OF sms ontvangen dus lukt niet :-(

icon

Beste antwoord van LarsD 17 June 2022, 11:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo, @inavanbeneden

Bedankt voor je bericht.

Alvast excuses voor het ongemak dat je ervaart bij het inloggen op het Optiline/Rondo platform.

Is het mogelijk dat er misschien nog een oud telefoonnummer van jou wordt gebruikt om de sms te versturen?

Bij problemen bij het inloggen raden we je aan om ook contact te zoeken met Optiline op het nummer 02 508 44 40. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

hallo,

 

telefoonnummer is reeds 30 jaar hetzelfde… en nogmaals het is NIET de eerste keer

 

Reageer