Beantwoord

Optiline online toegang

  • 9 juli 2019
  • 1 reactie
  • 632 Bekeken

Hallo,

Sinds enkele dagen kan ik niet meer mijn 'persoonlijke webruimte' raadplegen. Al verschillende browsers geprobeerd, zowel mobiel als op pc.
Van zodra ik het wachtwoord heb ingegeven, krijg ik de melding dat er geen verbinding is met internet. Terwijl de verbinding zeker niet het probleem is.

Graag zo snel mogelijk een oplossing.

Met vriendelijke groeten,
Melissa
icon

Beste antwoord van KathyM 9 juli 2019, 14:25

Hallo @Melissa1902,

Heb je al eens geprobeerd om met een andere web browser aan te melden?

We raden je aan om de klantendienst van Optiline te contacteren op het nummer 02/5084440 (van 9u tot 18u). Ze kunnen nakijken waarom jouw profiel niet werkt en/of geblokkeerd is.

Laat je het ons weten of het gelukt is?

Ik wens je een fijne dag :)

Ik verwijs jou graag naar andere interessante bericht hier op onze comunity :
- Optiline en Rondo hebben een vernieuwde online toegang
- [Handleiding] Browserreset - Dit kan helpen bij problemen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Hallo @Melissa1902,

Heb je al eens geprobeerd om met een andere web browser aan te melden?

We raden je aan om de klantendienst van Optiline te contacteren op het nummer 02/5084440 (van 9u tot 18u). Ze kunnen nakijken waarom jouw profiel niet werkt en/of geblokkeerd is.

Laat je het ons weten of het gelukt is?

Ik wens je een fijne dag :)

Ik verwijs jou graag naar andere interessante bericht hier op onze comunity :
- Optiline en Rondo hebben een vernieuwde online toegang
- [Handleiding] Browserreset - Dit kan helpen bij problemen

Reageer