Beantwoord

Optiline rekeninguittreksel

• 3 juli 2018
  • 6 reacties
  • 2337 Bekeken

• Net gestart
  • 3 reacties
Beste,

In de nieuwe omgeving van myoptiline heb ik aangeduid dat ik mijn rekeninguittreksel elektronisch wil. Het is nu al de tweede maand op rij dat ik deze toch op papier krijg toegestuurd ipv elektronisch. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord van coppieters.bernd 4 juli 2018, 15:31

Hallo Cvl en Alexander,

Inderdaad vervelend als het niet gelukt is om dit aan te passen via Myoptiline. Voor deze zaken eens te laten nakijken raad ik aan om telefonisch contact op te nemen met de dienst Optiline op het nummer 02/508 44 40.

Vermoedelijk zal deze aanpassing pas actief zijn bij het volgende uittreksel of zal deze aanpassing nog niet goed verwerkt zijn.

Voor de zekerheid raad ik aan dus eens te bellen want via de Community hebben we geen toegang je persoonlijke gegevens.

Hopenlijk zal dit snel in orde gebracht worden!

Nog een fijne dag verder.

- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer is mogelijk via de Itsme app.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Je bent niet de enige, ik heb vandaag ook mijn uitgavenstaat per post ontvangen desondanks het aangeduid staat dat ik dat niet meer wens.
Reputatie 2
Hallo Cvl en Alexander,

Inderdaad vervelend als het niet gelukt is om dit aan te passen via Myoptiline. Voor deze zaken eens te laten nakijken raad ik aan om telefonisch contact op te nemen met de dienst Optiline op het nummer 02/508 44 40.

Vermoedelijk zal deze aanpassing pas actief zijn bij het volgende uittreksel of zal deze aanpassing nog niet goed verwerkt zijn.

Voor de zekerheid raad ik aan dus eens te bellen want via de Community hebben we geen toegang je persoonlijke gegevens.

Hopenlijk zal dit snel in orde gebracht worden!

Nog een fijne dag verder.

- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer is mogelijk via de Itsme app.
Derde maand op rij krijg ik uittreksel per post. Als ik bel naar nummer dat in jullie reactie staat kom ik op een voice mail uit???? Als ik dan naar het vermoedelijke juiste nummer bel dan zijn lijnen bezet, ok ik wil wel wachten maar lijn wordt gewoon afgesloten met eerst drie tevredenheidsvragen in het Frans. Ik vrees dat op die manier niet veel mensen tevreden zullen zijn.
Dus bellen is blijkbaar geen optie?
Reputatie 5
Derde maand op rij krijg ik uittreksel per post. Als ik bel naar nummer dat in jullie reactie staat kom ik op een voice mail uit???? Als ik dan naar het vermoedelijke juiste nummer bel dan zijn lijnen bezet, ok ik wil wel wachten maar lijn wordt gewoon afgesloten met eerst drie tevredenheidsvragen in het Frans. Ik vrees dat op die manier niet veel mensen tevreden zullen zijn.
Dus bellen is blijkbaar geen optie?

Ik zie dat we je inderdaad een foutief nummer hebben gegeven. Onze excuses daarvoor. Het juiste nummer waarop je ons en Alpha Credit kan bereiken voor al je vragen over Optiline, is 02 508 44 40. Optie 2 in het eerste keuzemenu laat je verdergaan in het Nederlands.. Ik heb het alvast ook aangepast in onze vorige berichten, zodat het anderen niet in verwarring kan brengen.

Jammer genoeg kan ik niet zelf voor je nakijken wat er precies aan de hand is, omdat we via de Community geen toegang tot je persoonlijke gegevens hebben.

Laat je ons weten of het uiteindelijk toch gelukt is om te bellen?

Ik wens je ondanks alles toch nog een fijne dag verder!
Na twee uur blijven proberen is het uiteindelijk gelukt. Het was blijkbaar normaal dat we de uittreksels nog per post ktegen en dit voor de laatste keer. Vanaf nu zou ik een mail moeten krijgen.
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Cvl,

Heel fijn dat het eindelijk gelukt is om aan te melden. Dank je om het te laten weten!

Aarzel niet om ons te contacteren als er nog problemen zijn.

Ik wens je nog een fijne dag 🙂

Reageer