Beantwoord

Optiline / rondo website (krijg steeds melding foute login of passwoord)

  • 7 februari 2019
  • 2 reacties
  • 1394 Bekeken

Ik probeer onze optiline reserve te raadplegen maar als ik probeer in te loggen krijg ik de melding foute login of passwoord.

Nu weet ik zeker dat die juist zijn.

Zijn er momenteel problemen?
icon

Beste antwoord van YannickB 7 maart 2019, 11:20

Dag Deloosem,

We ontvingen geen antwoord van jou, dus ik ga ervan uit dat je je hebt kunnen aanmelden. Is dat niet het geval, dan mag je het me zeker laten weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hey Deloosem, welkom op de Community!

Is dit bij het aanmaken van je profiel, of heb je je profiel al eerder aangemaakt?

Groetjes,
Lieze
Reputatie 6
Dag Deloosem,

We ontvingen geen antwoord van jou, dus ik ga ervan uit dat je je hebt kunnen aanmelden. Is dat niet het geval, dan mag je het me zeker laten weten.

Reageer