Beantwoord

Optiline visa inloggen

  • 26 april 2019
  • 4 reacties
  • 779 Bekeken

Ik kan niet inloggen, ‘k vind mijn uitreksels en uitgaven niet terug van mijn visa-Kaart!!!
icon

Beste antwoord van AnoukPh 27 april 2019, 14:00

Dag @Delvaveerle,

Krijg je onderstaande foutmelding te zien?



Zo ja, een browserreset verhelpt dit probleem.

Laat je ons weten of dit het probleem heeft verholpen?

Prettig weekend!
Bekijk origineel

4 reacties

uw ganse website werkt niet , je kan niet gewoon gelijk vroeger inloggen en dan kwam je onmiddelijk in je persoonlijke ruimte terecht, nu kom je wat je ook probeert steeds op dit forum terecht. Degene die deze nieuwe website heeft gecreeerd, kent zijn werk niet, dit is echt schandelijk.
foei, overal lees ik de ontevredenheid van jullie klanten en het wordt alleen maar erger!!!
Ik geraak er ook langs geen kanten op , heb hun al gebeld en het lukt nog niet
Reputatie 3
Dag @Delvaveerle,

Krijg je onderstaande foutmelding te zien?



Zo ja, een browserreset verhelpt dit probleem.

Laat je ons weten of dit het probleem heeft verholpen?

Prettig weekend!
Reputatie 3
Dag @Delvaveerle,

Kan je ondertussen terug aanmelden op de website van Optiline/rondo of ondervind je momenteel nog problemen? :)

Groetjes,

Anouk

Reageer