overschrijven van Rondo kaart naar de zichtrekening
Ik wil geld overschrijven van Rondo naar zichtrekening fortis.
Bladzijde 1 / 1
Hallo CeuppensThierry,
Welkom op onze community :)
Je kunt zelf geld laten overschrijven van de Rondo kaart naar jouw zichtrekening, en dit slechts in 1 werkdag. De overschrijving kun je via volgende kanalen aanvragen:
- Via internet https://www.ro.bnpparibasfortis.be
- Rondo Phone Express: de automatische voice-server is 24u/24 en 7d/7 bereikbaar op het nummer 02/508 44 40. Via het menu kun je kiezen om een bedrag naar jouw zichtrekening te laten overschrijven.
- Via klantendienst van Rondo op het nummer 02/5084440 (van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u).
Hopelijk kun je hiermee verder. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust hier.
Ik wens je een fijne dag :)
Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Hoe lang duurt een storting van mijn zichtrekening (FORTIS) naar RONDO, en van RONDO naar mijn zichtrekening (FORTIS).
- Optiline en Rondo hebben een vernieuwde online toegang
Dankjewel voor de info.
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.