Vandaag vroeg een overschrijving gedaan van Rondo naar zichtrekening,nog steeds niets ontvangen
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelVandaag vroeg een overschrijving gedaan van Rondo naar zichtrekening,nog steeds niets ontvangen
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHallo
Het kan tot een werkdag na de dag van invoer duren voor een overschrijving naar je Optiline geregistreerd werd. Als je saldo deze namiddag nog steeds niet bijgewerkt werd, dan neem je best even telefonisch contact op met Optiline via 02/508.44.50. Zij kunnen voor je nakijken wat er aan de hand is.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.