Beantwoord

Overschrijving van zichtrekening naar Rondo

  • 4 August 2020
  • 5 reacties
  • 1320 Bekeken

Beste,

Hoeveel werkdagen duurt het om een storting te doen van mijn zichtrekening naar mijn Rondo?

Mvg

icon

Beste antwoord van NaomiP 4 August 2020, 11:34

Bekijk origineel

5 reacties

Hey Chrischros,
Meestal is dit dezelfde werkdag., afhankelijk van het uur kan het pas de volgende werkdag zijn.
Groetjes,NP
 

Beste,

Heb gisteren een aangetekend schrijven verstuurd ivm stopzetting van mijn rondokrediet. Nu heb ik wel teveel gestort op mijn rondo, ongeveer 40€. Zal dit worden teruggestort naar mijn zichtrekening? En klopt het dat het nog 2 maanden duurt vooraleer de rekenening (rondo) wordt stopgezet?

Mvg

Reputatie 6
Badge +3

Beste,

Heb gisteren een aangetekend schrijven verstuurd ivm stopzetting van mijn rondokrediet. Nu heb ik wel teveel gestort op mijn rondo, ongeveer 40€. Zal dit worden teruggestort naar mijn zichtrekening? En klopt het dat het nog 2 maanden duurt vooraleer de rekenening (rondo) wordt stopgezet?

Mvg

 

Er geldt inderdaad een opzegtermijn van 2 maanden.

Wat die € 40 betreft: natuurlijk wordt die naar uw zichtrekening overgeschreven maar je kan ook zelf dat bedrag overschrijven aangezien uw Rondo krediet nog 2 maanden actief blijft, wel opletten dat je niet opnieuw in het rood gaat, het is de bedoeling dat uw kredietlijn op nul staat en blijft.

Beste,

Hoeveel werkdagen duurt het om een storting te doen van mijn zichtrekening naar mijn Rondo?

Mvg

bij mij 5/11 aangevraagd vandaag 9/11 nog steeds niet.. waarom duurt dit zolang?

Reputatie 4

Hallo, @ankie,

Indien je een probleem ervaart met een storting raden we je aan contact te zoeken met Rondo via 02 508 44 40.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer