Beantwoord

persoonlijke webruimte werkt niet

  • 12 May 2021
  • 9 reacties
  • 198 Bekeken

ik kan inloggen, maar krijg dan een blanco blad, mijn persoonlijke gegevens krijg ik wel te zien, maar kan dus niet mijn saldo zien of een overschrijving uitvoeren van mastercard naar bankrekening.  ben al een hele dag aant probeen te bellen, met het meest vervelende wacht muziekje.  er is gewoon niemand die telefoon opneemt.

icon

Beste antwoord van Anonymous 14 May 2021, 11:38

Bekijk origineel

9 reacties

Dag @vandeveldetom ,

Mijn excuses voor het ongemak.

Heb je dit al geprobeerd via een andere browser?

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze,  

 

geprobeerd van drie computers, verschillende IP adressen , en verschillende browsers….

 

altijd hetzelfde.  Ik kan mijn persoonsgegevens bekijken, maar niet mijn “homepage”….

 

dank

Ik raad je aan om dit te laten nakijken door Optiline, mogelijks moeten zijn iets aanpassen in je contract.

Groetjes,

Lieze

tja,  als je dan optiline zou kunnen bereiken zou het natuurlijk een pak beter zijn. sinds dinsdag soms een uur on hold, en dan word en ingehaakt.  en op email hebben ze ook eeuwen vertraging om te antwoorden….. rampzalig gewoon

 

Reputatie 3

Dag vandeveldetom

Is het probleem intussen al van de baan? Heb je al kunnen aanmelden?

Groetjes

Shari V

Dag Shari V, Shari V

neen, ook per telefoon binnen raken is onmogelijk.  absolute frustratie, en service in nul en onbestaand. ondertussen een week zonder mogelijkheden om men eigen profiel te bekijken….. niet normaal.

 

Reputatie 1

Dag @vandeveldetom 

 

Als je vandaag ook geen contact meer kunt krijgen met Optiline (ik veronderstel dat je 02 508 44 40 probeert), dan nodig ik je uit om ons op te bellen, dan kunnen we het misschien zo verder bekijken.

 

Groeten

LienV

LienV graag makkelijkste manier om jullie te bereiken….

 

alvast bedankt

 

 

Reputatie 1

LienV graag makkelijkste manier om jullie te bereiken….

 

alvast bedankt

 

Dat is ofwel via de ‘Contact’-functie op je Easy Banking app ofwel met een Easy Banking Phone code.

 

Reageer