ik kan inloggen, maar krijg dan een blanco blad, mijn persoonlijke gegevens krijg ik wel te zien, maar kan dus niet mijn saldo zien of een overschrijving uitvoeren van mastercard naar bankrekening. ben al een hele dag aant probeen te bellen, met het meest vervelende wacht muziekje. er is gewoon niemand die telefoon opneemt.
Dag
Mijn excuses voor het ongemak.
Heb je dit al geprobeerd via een andere browser?
Groetjes,
Lieze
Dag Lieze,
geprobeerd van drie computers, verschillende IP adressen , en verschillende browsers….
altijd hetzelfde. Ik kan mijn persoonsgegevens bekijken, maar niet mijn “homepage”….
dank
Ik raad je aan om dit te laten nakijken door Optiline, mogelijks moeten zijn iets aanpassen in je contract.
Groetjes,
Lieze
tja, als je dan optiline zou kunnen bereiken zou het natuurlijk een pak beter zijn. sinds dinsdag soms een uur on hold, en dan word en ingehaakt. en op email hebben ze ook eeuwen vertraging om te antwoorden….. rampzalig gewoon
Dag vandeveldetom
Is het probleem intussen al van de baan? Heb je al kunnen aanmelden?
Groetjes
Shari V
Dag Shari V, Shari V
neen, ook per telefoon binnen raken is onmogelijk. absolute frustratie, en service in nul en onbestaand. ondertussen een week zonder mogelijkheden om men eigen profiel te bekijken….. niet normaal.
Dag
Als je vandaag ook geen contact meer kunt krijgen met Optiline (ik veronderstel dat je 02 508 44 40 probeert), dan nodig ik je uit om ons op te bellen, dan kunnen we het misschien zo verder bekijken.
Groeten
LienV
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.