Beantwoord

Problemen aanloggen

  • 6 May 2021
  • 9 reacties
  • 675 Bekeken

Het lukt me niet om aan te loggen op www.ro.bnpparibasfortis.be. Hij vraagt me onmiddellijk om een nieuw paswoord. Wat ik ook intik, ik krijg de volgende fout: 

Als ik dan probeer via ‘paswoord’ vergeten krijg ik de volgende fout: 

Ben een beetje ten einde raad … heb dit geprobeerd via Google Chrome, Mozilla Firefox en Microsoft edge … allemaal hetzelfde probleem :-(

 

icon

Beste antwoord van Luc Soens 10 May 2021, 10:07

Bekijk origineel

9 reacties

Hier hetzelfde probleem. Gisteren nog kunnen inloggen. Het lijkt dus een algemeen technisch probleem te zijn.

Badge

Dat is een steeds weerkomend probleem.

Ik heb her nu ook.

Ik kan optiline/Alpha niet consulteren.

Het wordt tijd dat BNP hier een deugdelijke oplossing voor vindt.

 
Badge

Ik wil maandelijks consulteren en login failed! Steeds.

 

Dag @friedafinaut , @Luc58 en @Luc Soens ,

Bedankt om dit te melden.

Wij geven dit door aan Alpha Credit. Van zodra we een antwoord ontvangen, laten we het hier weten.

Groetjes,

Lieze

Badge

Hallo,

Om één of andere onbekende reden kon ik gisteren wèl inloggen.

ik moet dit wel doen via 

https://www.bnpparibasfortis.be/nl/faq/hoe-kan-ik-mijn-rondo-en-optiline-online-beheren?axes4=priv

en doorklikken naar mijn persoonlijke webruimte.

https://sso.alphacredit.be/SsoIdentityServer/core/b1/login?signin=83af524565113acadab09d536c2e9f3d

dan werkt het,

maar het werkt niet als ik, na deze bladwijzer te hebben opgeslagen probeer rechtstreeks in te loggen.

 

Goed dat je een workaround hebt gevonden!

Helpt dit ook bij jullie @Luc58 en @friedafinaut ?

Groetjes,

Lieze

Bij mij werkt het ook niet via de FAQ. Ik krijg nog steeds de melding “model current user”

#Bij mij werkt het ook niet via de FAQ. Ik krijg nog steeds de melding “model current user"#

 

Idem, graag een oplossing bieden, we zijn op vakantie en kunnen enkel met Visa betalen. 

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben verplicht om via Google zoekmachine naar de Optiline/Rondo website te gaan anders lukt dat niet.

 

Reageer