Beantwoord

problemen met inloggen op Rondo optiline

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Sedert 3 weken slaag ik er opnieuw niet meer in om in te loggen op Rondo vanop PC. Ofwel gaat het al fout bij ingave van usernaam, ofwel na invoeren van paswoord. Ik beide gevallen foutmelding (“foute gegevens ingevoerd”).

link op “usenaam vergeten” en invullen van informatie (contractnummer en geboortedatum geeft “technische foutmelding”.
Link op paswoord vergeten werkt volledig niet.

gebruik van Edge brower (ipv chrome) werkt ook niet. test op IMac met  Safari browser ook niet 

 

heb zelfde voorgehad vorig jaar. heeft een paar maanden gewerkt zonder problemen maar nu dus opnieuw niet.

Hoelang gaat dat nog duren ?????

icon

Beste antwoord van LiezeH 8 September 2020, 15:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey @max.fernandez ,

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt bij het aanmelden.

Heb je al geprobeerd om Rondo hiervoor te bereiken? Mogelijks zit er een blokkade op je account. Je kan hen contacteren op 02 508 44 40.

Groetjes,

Lieze

heb tevergeefs proberen bellen maar krijg telkens een muziekje ind e wachtrij.. na 5 mlinuten wachten geef ik het op.

 

ER is zelfs geen speciaal keuze nummer voor technische ondersteuning voorzien. beste optie is “praat met een adviseur”.

Barslechte “service” dus.

Reputatie 6

Jammer om te horen dat je hen niet te pakken krijgt, @max.fernandez .

Zou je hen kunnen mailen met bovenstaande informatie en je contactgegevens? Dat mag op optiline@bnpparibasfortis.com

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Reageer