Beantwoord

problemen met inloggen op Rondo optiline

  • 2 September 2020
  • 6 reacties
  • 806 Bekeken

Sedert 3 weken slaag ik er opnieuw niet meer in om in te loggen op Rondo vanop PC. Ofwel gaat het al fout bij ingave van usernaam, ofwel na invoeren van paswoord. Ik beide gevallen foutmelding (“foute gegevens ingevoerd”).

link op “usenaam vergeten” en invullen van informatie (contractnummer en geboortedatum geeft “technische foutmelding”.
Link op paswoord vergeten werkt volledig niet.

gebruik van Edge brower (ipv chrome) werkt ook niet. test op IMac met  Safari browser ook niet 

 

heb zelfde voorgehad vorig jaar. heeft een paar maanden gewerkt zonder problemen maar nu dus opnieuw niet.

Hoelang gaat dat nog duren ?????

icon

Beste antwoord van Anonymous 8 September 2020, 15:14

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @max.fernandez ,

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt bij het aanmelden.

Heb je al geprobeerd om Rondo hiervoor te bereiken? Mogelijks zit er een blokkade op je account. Je kan hen contacteren op 02 508 44 40.

Groetjes,

Lieze

heb tevergeefs proberen bellen maar krijg telkens een muziekje ind e wachtrij.. na 5 mlinuten wachten geef ik het op.

 

ER is zelfs geen speciaal keuze nummer voor technische ondersteuning voorzien. beste optie is “praat met een adviseur”.

Barslechte “service” dus.

Jammer om te horen dat je hen niet te pakken krijgt, @max.fernandez .

Zou je hen kunnen mailen met bovenstaande informatie en je contactgegevens? Dat mag op optiline@bnpparibasfortis.com

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Beste,

Ik probeer al 3 maanden binnen te raken bij rondo heb 1 reactie terug gehad dan niets meer. Ik kan niets meer doen met mijn kaart waar ik de code helaas ben vergeten door het te weinig gebruik.  Ook het inloggen gaat niet meer sorry maar na 5 mails geef ik het ook op kunnen jullie mij mss verder helpen. 

Reputatie 4

Hallo, @Wernerp,

Jammer om te vernemen dat je nog geen antwoord hebt gekregen op je vraag.

Helaas kunnen wij via deze weg jou niet helpen. We kunnen enkel mee geven dat je een mail kan sturen (wat je al reeds hebt gedaan) of dat je kan bellen naar 02 508 44 40.

Ik heb dus hetzelfde probleem... het werkte eventjes goed maar nu kan ik weer niet meer inloggen en dit zeker al 3 weken.

Ik denk dat ik al 5 mails heb gestuurd i.v.m. het probleem maar heb tot op heden bog geen reactie ontvangen. Zelfs op een mail (waar ik het antwoord ondertussen al op heb) van 3 maand geleden komt zelfs geen reactie.

Heel jammer!

Mvg

Reageer