Beantwoord

Problemen met inloggen Optiline Telefonisch EN Online

  • 9 November 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Inloggen online gaat niet (GSM nummer vraagt trouwens te veel of te weinig tekens), telefonisch raak je door tot je gezegd wordt dat de wachttijd langer is dan gewoonlijk, waarna verteld wordt dat je tervredenheidsenquête gaat moeten invullen, maar dan wordt je gewoon afgeduwd (?)/ doorgeschakeld (?) en wordt je gewoon gezegd om een andere keer opnieuw te proberen!

Ondermaatse service voor wat een NOODoplossing hoort te zijn 😡🙄

icon

Beste antwoord van LarsD 9 November 2021, 13:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo, @duckrabbit,

Alvast onze excuses voor het ongemak.

We kunnen zeker begrijpen dat dit enorm lastig is.

Op dit moment kunnen we enkel je aanraden contact te nemen Optiline/Alpha Credit via 02 508 44 40 of per mail via Optiline@bnpparibasfortis.com.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer