Beantwoord

problemen optiline

  • 7 October 2021
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Beste,

Ligt het nu echt aan mij of werkt de persoonlijk webruimte van optiline meer niet als wel. Ik moet bijna maandelijks/wekelijks een mail sturen dat ik niet kan inloggen (antwoorden gebeurt natuurlijk ,niet). Het is zeker al meer dan 2 maand geleden dat ik hier nog kon inloggen. Ik heb al mails gestuurd, want telefonisch geraak ik er niet binnen.

Wanneer gaat dit probleem nu eindelijk eens opgelost geraken. Dan krijg je een bericht, kijk op je persoonlijke webruimte voor je rekeninguittreksel, maar je kan er nooit op. Het zou ook fijn zijn moest ik het rekening uittreksel op mail krijgen, maar dat lukt blijkbaar ook niet.

Ik snap niet hoe dit probleem kan blijven aanslepen ik zie hier op de community al talloze berichten hierover! 

Evy Heck

icon

Beste antwoord van LarsD 8 October 2021, 16:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hallo @Evy heck 

We begrijpen dat het inderdaad heel vervelend is dat je vaak niet kan aanmelden via de persoonlijke ruimte van Optiline.

Heb je al proberen inloggen via een andere internetbrowser?

In het kader van beveiliging hebben wij als bank niet de mogelijkheid om je voorkeuren te wijzigen. Dit dient te gebeuren via Optiline zelf. Hen kan je contacteren op het nummer 02 508 44 40.

Mvg

JadieT

 

Ik heb al via verschillende internetbrowsers geprobeerd maar geen geluk. Toen ik contact opnam ivm met de mailing vertelden ze mij dat ze mijn uittreksels doormailen, maar raar genoeg ontvang ik niets.

Reputatie 4

Hallo, @Evy heck,

 

En ze hadden ook gecontroleerd naar welk e-mail adres ze dit doorsturen? Ik weet niet of je misschien meerdere adressen gebruikt want mogelijk kan het zijn dat ze dit naar jou versturen via een oud e-mailadres dat je niet meer gebruikt.

Reageer