Beantwoord

Rondo

  • 17 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1242 Bekeken

Inloggen op de nieuwe klantenzone van rondo lukt niet!
Al weken! Wordt je nulstellingsdatum gewijzigd als je een verhoging vraagt en deze worst toegestaan? Dan moet je wel eerst kunnen inloggen...
icon

Beste antwoord van YannickB 18 juli 2018, 09:24

Hallo Kris80,

Welkom op onze Community!

Inderdaad niet prettig dat je al zo lang problemen hebt met de klantenzone van Rondo.

Kan je me zeggen welke foutboodschap je precies krijgt? Op die manier kan ik de de situatie voor je onderzoeken.

Op dit moment lijkt de Rondo-site traag te laden waardoor sommige klanten de pagina niet kunnen bereiken. Daar wordt aan gewerkt, maar het gaat om een zeer recent probleem waardoor ik vermoed dat er bij jou nog iets anders aan de hand is.

Om dringend je gegevens na te kijken of te wijzigen, kan je alvast ook terecht bij Alpha Credit. Zij beheren alle Rondo-kaarten en staan ook in voor de site. Je kan hen bereiken op het nummer 02 508 44 00.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Ik geraak ook niet ingelogd vandaag
Reputatie 5
Hallo Kris80,

Welkom op onze Community!

Inderdaad niet prettig dat je al zo lang problemen hebt met de klantenzone van Rondo.

Kan je me zeggen welke foutboodschap je precies krijgt? Op die manier kan ik de de situatie voor je onderzoeken.

Op dit moment lijkt de Rondo-site traag te laden waardoor sommige klanten de pagina niet kunnen bereiken. Daar wordt aan gewerkt, maar het gaat om een zeer recent probleem waardoor ik vermoed dat er bij jou nog iets anders aan de hand is.

Om dringend je gegevens na te kijken of te wijzigen, kan je alvast ook terecht bij Alpha Credit. Zij beheren alle Rondo-kaarten en staan ook in voor de site. Je kan hen bereiken op het nummer 02 508 44 00.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag toe!
Reputatie 5
Badge +3
Inloggen op de nieuwe klantenzone van rondo lukt niet!
Al weken! Wordt je nulstellingsdatum gewijzigd als je een verhoging vraagt en deze worst toegestaan? Dan moet je wel eerst kunnen inloggen...


Als je een kredietverhoging voor Rondo en Optiline aanvraagt en het wordt toegestaan dan wordt de nulstellingsdatum inderdaad opgeschoven.
Ik raad je aan om die verhoging telefonisch aan te vragen want via de website wordt er geen gevolg aan gegeven, ik spreek uit ervaring.

Reageer