Beantwoord

Rondo

• 11 september 2018
  • 6 reacties
  • 1127 Bekeken

Hoe moet ik de app installeren om mijn rondo gegevens te kunnen bekijken
icon

Beste antwoord van YannickB 19 september 2018, 10:47

Dag Erik1,

Welkom op de Community!

Onze excuses voor het zeer late antwoord.

in dit topic kan je alvast een video vinden die je stap voor stap uitlegt hoe je Easy Banking kan installeren en gebruiken op een smartphone of tablet.

Wat rondo betreft, vrees ik wel dat je nog niet veel info in onze app zal vinden. Voor Rondo en OptiLine is er een aparte website waarop je alles kan beheren. Dat zit op dit moment echter niet in Easy Banking verwerkt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Dag Erik1,

Welkom op de Community!

Onze excuses voor het zeer late antwoord.

in dit topic kan je alvast een video vinden die je stap voor stap uitlegt hoe je Easy Banking kan installeren en gebruiken op een smartphone of tablet.

Wat rondo betreft, vrees ik wel dat je nog niet veel info in onze app zal vinden. Voor Rondo en OptiLine is er een aparte website waarop je alles kan beheren. Dat zit op dit moment echter niet in Easy Banking verwerkt.
ik kan rondo en optiline niet installeren
website kan ik niet insalleren mijn rondo
Reputatie 5
website kan ik niet insalleren mijn rondo

Dag Jozef,

Wat gebeurt er precies als je naar deze pagina gaat? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, en zo ja, welke precies?
mijn gebruikers naam of wachtwoord is onjuist
Reputatie 1
Dag Ceuppens Jozef,

Wat vervelend dat je niet meer kan aanmelden op de persoonlijke webruimte van Rondo.
Heb je jezelf opnieuw geregistreerd na de verandering van lay-out van de website ?
Indien je dat nog niet gedaan hebt, raden wij aan dit even te doen.

Indien je jezelf wel al opnieuw had geregistreerd kan je best even contact opnemen met Alpha Credit zelf.
In dat geval is er vermoedelijk nog een ander probleem aan de gang. Je kan hen contacteren op het nummer 02 508 44 40.

Ik wens je nog een prettige dag !

Reageer