Beantwoord

RONDO

• 17 juni 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Beste,

Ik zou graag terug een opname doen van mijn rondo krediet. Het is nu al even geleden, dus ben even de weg kwijt. Ik heb de website (https://sso.alphacredit.be/SsoIdentityServer/core/b1/mngmt/register?signin=ac6c44df06f553f778a219f42708ce72) teruggevonden, maar bij het invullen van mijn dossiernr en mijn geboortedatum en gsm krijg ik de vermelding dat mijn gsm nr niet juist is (ondanks het de juiste is uiteraard).

kan u mij verder helpen in de stappen die ik moet ondernemen?
alvat bedankt,

Philippe
icon

Beste antwoord van YannickB 18 juni 2019, 08:44

Dag Philippe,

Welkom op onze Community!

Ik heb je dossiernummer uit voorzorg verwijderd omdat het persoonlijke info is die je beter niet deelt op het internet.

De boodschap die je krijgt wilt zeggen dat Alpha Credit (onze kredietverstrekker en de uitgever van Rondo) geen of een verouderd gsm-nummer voor jou geregistreerd heeft.

Je kan dat door hen aan laten passen door hen te contacteren via het nummer 02 508 44 40.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt.

Fijne dag nog!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Philippe,

Welkom op onze Community!

Ik heb je dossiernummer uit voorzorg verwijderd omdat het persoonlijke info is die je beter niet deelt op het internet.

De boodschap die je krijgt wilt zeggen dat Alpha Credit (onze kredietverstrekker en de uitgever van Rondo) geen of een verouderd gsm-nummer voor jou geregistreerd heeft.

Je kan dat door hen aan laten passen door hen te contacteren via het nummer 02 508 44 40.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt.

Fijne dag nog!

Reageer