rondo

• 4 november 2019
  • 10 reacties
  • 274 Bekeken

Hallo, zijn er problemen met rondo? Kan al de hele dag niet verder geraken dan de eerste pagina(homepage). Rekeninguittreksels of niks kan je aanklikken of zien.

wanneer je op details klikt krijg je een wit scherm. Soms krijg ik ook een foutmelding

wanneer is dit opgelost? 

10 reacties

Reputatie 4

Hey @Kris80 ,

Dit is ons niet bekend. Kon je voordien wel aanmelden?

Heb je al contact opgenomen met Optiline hierover?

Groetjes,

Lieze

Ja dit ging voorheen altijd heel goed… contact opnemen met rondo is niet simpel, mails worden pas na enkele dagen of zelfs een week later pas beantwoord en aan de telefoon hang je uren te wachten voor je contact krijgt… ik probeer het mss straks als ik veel tijd heb, had gedacht dat dit mss toch bekend was…

je krijgt enkel de homepagina te zien, als je doorklikt naar details altijd wit scherm, wanneer je vanuit de maandelijkse mail doorklikt, de mail dus wanneer er een rekeninguittreksel beschikbaar is dan krijg je een foutmelding.

kan dus niet anders dan dat er technische problemen zijn met de webruimte... 

Reputatie 4

Hey @Kris80 ,

Jammer om te horen dat je Optiline niet goed kan bereiken. Heb je al geprobeerd om aan te melden via een andere browser en/of een browser reset hebt uitgevoerd? Zijn deze problemen ook wanneer je rechtstreeks aanmelden via hun site, dus niet doorklikt in de mail?

Groetjes,

Lieze

Idd dat heb ik allemaal geprobeerd en werkt allemaal niet, telkens dezelfde problemen... 

Reputatie 4

Hey@Kris80 ,

Dan zou je Optiline best contacteren. Ik heb nog geen andere meldingen hiervan zien passeren dus het kan ook zijn dit aan je profiel gelinkt is.

Groetjes,

Lieze

Na een uur wachten aan de telefoon is er me bevestigd dat er problemen zijn met de webruimte van rondo/optiline.

Telefoon en e-mail zou toch beter bemand mogen zijn...

Reputatie 4

Hey @Kris80 ,

Mijn excuses voor het ongemak! Ik hoop dat ze dit snel kunnen oplossen.

Groetjes,

Lieze

Al bekend wanneer dit zal opgelost zijn ? Kan je telefonisch geld overboeken ?

Ja dit ging voorheen altijd heel goed… contact opnemen met rondo is niet simpel, mails worden pas na enkele dagen of zelfs een week later pas beantwoord en aan de telefoon hang je uren te wachten voor je contact krijgt… ik probeer het mss straks als ik veel tijd heb, had gedacht dat dit mss toch bekend was…

je krijgt enkel de homepagina te zien, als je doorklikt naar details altijd wit scherm, wanneer je vanuit de maandelijkse mail doorklikt, de mail dus wanneer er een rekeninguittreksel beschikbaar is dan krijg je een foutmelding.

kan dus niet anders dan dat er technische problemen zijn met de webruimte... 

Ik heb al dagen hetzelfde probleem...ook eerst bericht gekregen dat er geen meldingen van problemen waren en voorgesteld een andere browser te gebruiken, zonder resultaat...uiteindelijk gisteren contact opgenomen met Optiline en ze zouden het oplossen...laat ons hopen!

Reputatie 1

@Katiakad, Je kan door te bellen op 02 508 44 40 ook geld laten overboeken. Ze bereikbaar op werkdagen van 9u-17u.

Het is nog niet bekend wanneer dit opgelost zou zijn, hopelijk zo snel mogelijk.

Fijn weekend!!

Reageer