Beantwoord

rondo

  • 6 november 2019
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Beste,

ik probeer sinds gisteren mijn uitreksels te raadplegen of geld over te boeken, maar ik kom dan uit op een blanco pagina. Is er een probleem met de site? Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van LiezeH 12 november 2019, 14:07

Hey @Inezverswijvel ,

 

Hier kan je de situatie verder meevolgen!

 

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge

Dag Inezverswijvel, 

Wij hebben geen melding gekregen dat er een probleem zou zijn met de online webruimte van Rondo / Optiline. Kan je eens proberen aanmelden via een andere browser? 

Mocht dit ook niet lukken, kan je best rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.02.11. Zij kunnen nakijken of er een probleem is met de website en je verder informatie geven. 

Fijne dag verder!

Reputatie 4

Hey @Inezverswijvel ,

 

Hier kan je de situatie verder meevolgen!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer