Beantwoord

RONDO

  • 8 November 2019
  • 5 reacties
  • 1155 Bekeken

Beste … graag informatie in verband met het terugbetalen van de opgenomen bedragen...welk deel van het opgenomen bedrag moet betaald worden???op welke dag van de maand dient dat betaald te worden???worden deze betalingen automatisch gegenereerd???

mvg en dan voor antwoord

icon

Beste antwoord van Anonymous 12 November 2019, 13:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Bedankt voor je vraag @Mel1997 

Ik heb het dossiernummer en je volledige naam alvast uit je bericht verwijderd.

Voor een Rondo-reserve kan je een ‘joker’ gebruiken om een maandelijkse afbetaling uit te stellen wanneer er de voorgaande zes maanden correct terugbetaald werd. Je kan zo’n uitstel maximaal twee keer per jaar aanvragen (eens om de zes maanden).

De maand erop betaal je nog steeds normaal af en dus niet dubbel. De uitgestelde betaling wordt enkel toegevoegd aan het uitstaande saldo. 

Je kan dit aanvragen, zoals @Alexander zei via 02 508 44 40.

 

Groetjes.

Aa oei ik dacht dat ik hier mijn vraag dan zetten maar ik ga het weg doen

Reputatie 6
Badge +3

Hallo 

ik heb vandaag mijn laaste dag voor mijn hele bedrag te betalen maar ik wil vragen als ik nog 1 maand uitstel krijg is dat mogelijk 

dit is dossiernummer 004-6695828-28

mijn naam is melissa Jeuris 

groetjes melissa 

Persoonlijke gegevens zoals uw naam en dossiernummer best niet op deze forum plaatsen, wat uw betalingsuitstel betreft: neem best contact op met AlphaCredit nr 02/ 508 44 40 en leg daar dan uw probleem voor.

Hallo 

ik heb vandaag mijn laaste dag voor mijn hele bedrag te betalen maar ik wil vragen als ik nog 1 maand uitstel krijg is dat mogelijk 

groetjes melissa 

Hey @franky-soelly ,

 

** Ten eerste heb ik je persoonlijke gegevens uit je vraag gehaald, deze deel je beter niet openbaar online! **

Maandelijks moet je minimum 5,60% van het schuldsaldo betalen, dit gebeurt telkens automatisch de 1e van de maand. Je kan ook kiezen om meer terug te betalen. De instructies hiervoor kan je terugvinden op je maandelijks overzicht.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer