Beantwoord

rondo

  • 31 May 2023
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Ben al dagen aan en stuk aan het bellen naar het nummer 02 508 02 02 om onze vraag te stellen dit nummer heb ik wel doorgekregen van het nummer 02 598 02 01 maar er is al dagen nergens bereikbaar wegens drukte ik heb mijn g s m nummer doorgegeven maar zelf bellen ze me ook niet op hoe geraak je er wel binnen,ook al Honderde mails gestuurd altijd dat stom automatisch antwoord 

icon

Beste antwoord van Julie N 31 May 2023, 11:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hey @De Bondt Renée 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Je kan best contact opnemen met Rondo op het nummer 02  508 44 40. Dit is de nummer die bij ons ook gekend staat. Ik hoop oprecht dat het probleem opgelost geraakt.

 

Groetjes, 

Julie N

Rondo is inorde maar de optiline,vraag al maanden om het bedrag te verkleinen in mail zeggen ze dat het kan op nummer bellen  maar nooit krijg je iemand aan de lijn door drukte kan men nu niet probeer later opnieuw optiline dossier nummer is 11-6591537-59 kunnen Julie het dan niet via mail veranderen a u b,normaal zou het kunnen rond en 150 euro per maand maar ze blijven over de 500 euro maandelijks afhouden kunnen u er iets aan doen a u b ?alvast bedankt 

Reputatie 4

Hallo, @De Bondt Renée,

Bedankt voor je bericht. Onze excuses alvast voor het ongemak dat je niet telefonisch kan verder geholpen worden voor je vraag om Optiline aan te passen.

Helaas kunnen wij dit niet via deze weg of per mail in orde maken. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer