Hey ik heb de reserve gekregen maar kan ze nog niet nemen voor nr mijn zichtrekening te storten hoe komt dat
Beste antwoord van NaomiP
Bekijk origineelHey ik heb de reserve gekregen maar kan ze nog niet nemen voor nr mijn zichtrekening te storten hoe komt dat
Beste antwoord van NaomiP
Bekijk origineelHey Gregory12,
Je kan best even contact opnemen met één van onze medewerker zodat zij dit samen met jou kunnen bekijken.
Het kan zijn dat de rondo nog niet van kracht is maar via socale media hebben we geen toegang tot je persoonlijke gegevens en kunnen we dit dus niet nakijken.
Je kan ons beveiligd bellen door in de app op “contacteer ons” te drukken.
Groetjes,NP
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.