Beantwoord

Rondo Optiline

  • 7 August 2020
  • 5 reacties
  • 440 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Zijn er op dit moment problemen met het inloggen op de website van Rondo Optiline.

Ik word telkens gevraagd een nieuw wachtwoord aan te maken maar dat lukt ook niet.

icon

Beste antwoord van YannickB 10 August 2020, 11:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo,@duckrabbit,

Alvast onze excuses voor het ongemak.

We kunnen zeker begrijpen dat dit enorm lastig is.

Op dit moment kunnen we enkel je aanraden contact te nemen Optiline/Alpha Credit via 02 508 44 40 of per mail via Optiline@bnpparibasfortis.com.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo opnieuw Luc,

Er was inderdaad een bug waardoor verschillende klanten problemen hadden om aan te melden op de Rondo & Optiline website. Ondertussen zou alles opnieuw correct moeten werken.

Kan je het nogmaals proberen? Laat het zeker weten als het nog steeds niet lukt.

Werkt niet

Reputatie 7

Hallo opnieuw Luc,

Er was inderdaad een bug waardoor verschillende klanten problemen hadden om aan te melden op de Rondo & Optiline website. Ondertussen zou alles opnieuw correct moeten werken.

Kan je het nogmaals proberen? Laat het zeker weten als het nog steeds niet lukt.

Reputatie 7

Hallo Luc,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. We kregen nog meldingen over problemen met aanmelden op de Optiline/Rondo site. Ik laat het nakijken en hou je op de hoogte van zodra ik meer weet.

Heb hier net hetzelfde probleem

Reageer