Beantwoord

rondo/optiline inloggen werkt niet meer

  • 7 August 2020
  • 3 reacties
  • 547 Bekeken

Bij het inloggen vraagt de website naar een nieuw passwoord. In plaats van je normale passwoord.

Wat je ook doet inloggen lukt niet. Het is een fout van jullie website.

 

Wanneer is er een oplossing. Deze site is trouwens om de haverklap stuk

icon

Beste antwoord van YannickB 10 August 2020, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag @deloosem 

Ik heb contact voor je opgenomen met Alpha Credit, onze kredietverstrekker en de beheerder van die site en heb hen gevraagd om het na te kijken. Ik hou je alvast op de hoogte.

Mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 7

Hallo @deloosem 

De problemen met de site van Rondo en Optiline werden opgelost. Kan je nogmaals proberen om aan te melden?

Reputatie 2

Ik heb het echt opgegeven met Optiline ! Registreren en inloggen werkt niet ro.bnpparibasfortis.be

Ze blijven maar brieven sturen om het electronisch te doen. Wat een verspilling !

Reageer