Beantwoord

Steeds foutmelding bij inloggen op http://www.ro.bnpparibasfortis.be/

  • 27 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Heb reeds de browers Chrome, Modzilla, Edge en internet explorer getest als ook het resetten van de browers.(volgens jullie handleiding)

Mijn gebruikersnaam bestaat reeds, wanneer ik het paswoord wil vervangen krijg ik de sms binnen en kan ik een nieuw paswoord aanmaken, zodra ik op bevestigen klik krijg ik steeds de foutmelding.

https://ro.bnpparibasfortis.be/c/portal/saml/acs

Unable to process SAML request. :triumph:

icon

Beste antwoord van OguzhanB 27 oktober 2019, 19:58

Dag @johandavevandiest :wave:

Best vervelend dat je je gegevens momenteel niet online kunt raadplegen.

Indien het hoogdringend is kan je altijd beroep doen op je gegevens via het nummer 02 508 44 40. Kan je via een keuzemenu navigeren welk informatie je graag wenst te horen of een overschrijving wenst te doen naar je rekeningnummer. Best wel je contractnummer bij de hand houden. Ze vragen achter een toegangsnummer hiermee bedoelen ze je contractnummer. 

Indien het probleem blijft, raad ik je aan om met Alpha Credit op hetzelfde nummer zoals hierboven gegeven te contacteren zodat ze je verder kunnen helpen. 

Groetjes! :raised_hands:

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Dag @johandavevandiest :wave:

Best vervelend dat je je gegevens momenteel niet online kunt raadplegen.

Indien het hoogdringend is kan je altijd beroep doen op je gegevens via het nummer 02 508 44 40. Kan je via een keuzemenu navigeren welk informatie je graag wenst te horen of een overschrijving wenst te doen naar je rekeningnummer. Best wel je contractnummer bij de hand houden. Ze vragen achter een toegangsnummer hiermee bedoelen ze je contractnummer. 

Indien het probleem blijft, raad ik je aan om met Alpha Credit op hetzelfde nummer zoals hierboven gegeven te contacteren zodat ze je verder kunnen helpen. 

Groetjes! :raised_hands:

 

Reageer