Omdat ik mijn uittreksels via post wilde blijven ontvangen, probeerde ik mij in juni 2018 aan te melden op de nieuwe website. Dit lukte niet omdat mijn gsmnummer niet geregistreerd stond. Ik bel dus het telefoonnummer dat vermeld staat op de website. Ik krijg een onvriendelijke en ongedienstig iemand aan de lijn 'ik kan dit nu niet registreren'. Ik bel later terug 'ze zullen zien en ik krijg nog een sms'. Maanden later.... geen sms.... Ondertussen krijg ik ook geen uittreksels meer per post, maar ik kan ze dus ook niet online bekijken... Ik stuur een mail met mijn probleem. Een tijd later (in oktober) krijg ik de melding dat ik mijn uittreksels per post zal ontvangen en dat mijn gsmnummer geregistreerd is en ik mij kan aanmelden. Ik ontvang inderdaad mijn uittreksels per post, tot december, daarna niets meer..... En IK KAN NOG STEEDS NIET OP DE WEBSITE!! Als ik me wil registreren krijg ik melding 'U hebt reeds een gebruikersnaam'. Ik zou niet weten welke dan aangezien ik mij nog niet aangemeld heb. En als ik dan bij inloggen ingeeft 'gebruikersnaam vergeten' en mijn dossiernummer en geboortedatum ingeef, krijg ik de melding 'deze informatie volstaat niet om u te identificeren'. Ik weet het ook niet meer.... maar ik ben het grondig beu!!!! Een half jaar om zoiets op te lossen????? Getuigt van weinig klantvriendelijkheid!! Kan iemand dit oplossen???
Dag Petrawebers,
Welkom op de community! :)
Wat jammer dat je zoveel moeilijkheden ondervindt met jouw persoonlijke webruimte van optiline!
Er is recent een wijziging gebeurd in het aanmaken van een profiel. Het is inderdaad belangrijk dat het gsm-nummer gevalideerd wordt. Wanneer er een profiel wordt aangemaakt, wordt er een SMS verstuurd met een tijdelijk wachtwoord dat je dient te wijzigen.
Uit jouw post merk ik op dat jouw gsm-nummer zou zijn gevalideerd door de collega's van optiline en dat er een profiel zou zijn aangemaakt waarvan je de gebruikersnaam niet weet?
Het jammere is dat we vanuit de community geen toegang hebben tot jouw gegevens, noch een wijziging kunnen aanbrengen. Indien je jouw uittreksels terug op papier wenst te ontvangen kan ik je dus enkel maar aanraden om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst van optiline op het nummer 02/508.44.40. Je kan de collega's bereiken van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 17u00.
Ook het probleem dat je jouw gebruikersnaam niet meer weet Ă©n niet kan wijzigen kan je aankaarten bij de collega's in kwestie.
Laat je ons weten indien er vorderingen zijn?
Je kan de aanmeldprocedure van jouw persoonlijke webruimte hier steeds nalezen.
Hopelijk is het snel in orde!
Prettige dag gewenst !
Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt met de klantendienst van Optiline/Rondo!
Er is ook een telefoonnummer die 24u/24 en 7d/7 beschikbaar is. Dit is een automatische stemcomputer die jouw toelaat om zelf een overschrijving van jouw rondo- of optilinekrediet aan te vragen naar jouw zichtrekening.
Indien je voor bovenstaande de klantendienst belt, kan ik je dus aanraden om het telefoonnummer 02/508 44 40 te bellen.
Fijne dag verder! 🙂
Wanneer is het de laatste keer geweest dat je contact hebt opgenomen met de klantendienst van optiline?
Staat het kredietcontract toevallig op meerdere namen? Zo ja, kan je proberen om de geboortedatum van de mede-kredietnemer in te geven indien je jouw gebruikersnaam opnieuw wilt opvragen.
Indien het krediet dus werd ondertekend door jou en jouw (eventuele) partner, zou het kunnen dat jouw partner als 'hoofdkredietnemer' staat genoteerd en het niet lukt om de gebruikersnaam op te vragen met jouw geboortedatum.
Laat je weten of dit een oplossing biedt?
Fijne dag verder. 🙂
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.