Beantwoord

Visa en Optiline

  • 28 June 2022
  • 2 reacties
  • 394 Bekeken

Hey,

Ik heb onlangs de optiline aangevraagd gehad en deze goedgekeurd gehad.
Nu merk ik in mijn app op dat er bij de details van mijn Visa een terugbetaling vermeld staat, waarin reeds een bedrag zit dat ik begin vorige maand via mijn gewone zichtrekening betaald heb.
Dit geeft me even een dubbel gevoel.

De lieve mevrouw van de Optiline-dienst zei dat ik me geen zorgen moest maken, maar toch blijft het wat aan me knagen.

 

Weet iemand van jullie misschien raad?

icon

Beste antwoord van LarsD 29 June 2022, 10:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo @LiesGdG,

Bedankt voor je bericht.

Was je eventueel al gaan kijken via je profiel op de Optiline/Rondo webruimte?

Hier kan je gaan kijken wat er al is terugbetaald. Je krijgt ook daar je uittreksels te zien. Het uittreksel op Optiline bestaat ook uit twee aparte delen. Je hebt een uittreksel dat specifiek gaat over de Optiline reserve en dan een uittreksel van je kredietkaart.

Daardoor krijg je  meer duidelijkheid over je uitgaven met de kredietkaart en Optiline.

We hebben hier ook een handleiding gemaakt over hoe je kan registreren op deze webruimte.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Dank je wel Lars!!

 

Ik had in de webruimte van Optiline gekeken, maar vond niets van de kredietkaart terug.

Met het downloaden van het uittreksel nu wel en blijkt mijn angst een beetje ongegrond te zijn 🫢

 

In de app van de bank, stond mijn mijn kredietkaart dat er een veel hoger bedrag zou afgehouden worden, terwijl er in het begin van de maand nog zo van mijn rekening was gegaan… Volgens de bank-app zou dat bedrag ook nog ervanaf gaan en dat bracht ff onrust…

 

Problem solved dus…

Reageer