Beantwoord

Wijziging betalingsdatum Rondo

  • 4 February 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Deze maand gaat de Rondo domiciliëring pas op 5/02 van de rekening, is dit éénmalig of is dit vanaf nu altijd zo? 

icon

Beste antwoord van IngeD 5 February 2021, 13:05

Hallo @Katiakad 

Normaal gezien gaat het bedrag voor jouw rondo steeds de eerste van de maand van de rekening.
We hebben geen bericht mogen ontvangen in verband met vertragingen.

Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met Rondo. Dit kan op het nummer: 02 508 44 40.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Katiakad 

Normaal gezien gaat het bedrag voor jouw rondo steeds de eerste van de maand van de rekening.
We hebben geen bericht mogen ontvangen in verband met vertragingen.

Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met Rondo. Dit kan op het nummer: 02 508 44 40.

Reageer