Beantwoord

Pensioensparen bij scheiding

  • 14 September 2022
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Beste, ik heb een pensioenspaarplan sinds 2010 maar ik ben gescheiden en terug hertrouwd en woon momenteel in Nederland. Ik heb reeds een aantal jaar geen bijdrage meer gedaan omdat ik alle gegevens kwijt was door de scheiding. Heeft het nog nut om verder te sparen of kan ik alsook om een uitbetaling vragen nu? In mijn plan staat bij overlijden de begunstigde mijn echtgenoot, mag ik aannemen dat dit niet mijn ex man is waarmee het contract is afgesloten, maar wel mijn huidige man? Kan ik ergens rechtstreeks terecht met mijn vragen of kunnen die via deze weg beantwoord worden? Niet via het 02 762 60 00 nummer want dat heb ik al meerdere keren gebeld en ik krijg nooit iemand aan de lijn, sta steeds in wacht en de 60 belminuten begrepen in mijn Nederlands gsm abonnement zijn hierdoor telkens opgebruikt voor niets. met dank en vriendelijke groet, Veerle

icon

Beste antwoord van JarneM 15 September 2022, 09:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @VeerleVanGansen ,

 

Helaas hebben we via deze weg geen zicht op jouw persoonlijke gegevens dus ook niet op jouw pensioenspaarrekening om dit contract te kunnen bekijken.

Ik kan je wel aanraden om eens telefonisch contact op te nemen met onze experten inzake ‘Sparen & Beleggen’ via het nummer 02 433 41 34 om het nodige met jou hiervoor eens te kunnen overlopen.

 

 

 

We hopen jou hiermee alvast van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten

JarneM

Reageer