Beantwoord

uittreksel

• 16 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 725 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Kunnen de uittreksels van een pensioenspaarrekening ook digitaal aangeboden worden in plaats van per post?

icon

Beste antwoord van YannickB 17 oktober 2019, 09:36

Update 22/01/2020: Het is ondertussen effectief mogelijk om zelf de voorkeuren van je pensioensparen aan te passen via onze website:

• Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn rekeninguittreksels.
  • Klik op de groene tekst Uw voorkeuren voor rekeninguittreksels.
  • Vink je pensioenspaarrekening of -verzekering aan en klik onderaan op Uw specifieke keuze wijzigen.
  • Maak je keuze, druk onderaan op volgende en bevestig met je debetkaart en kaartlezer.

Je kan ze inderdaad online ontvangen, alleen is het op dit ogenblik jammer genoeg niet mogelijk om dat zelf online aan te passen voor pensioenspaarrekening en pensioenspaarverzekeringen.

Mijn collega’s kunnen er wel telefonisch via 02 762 60 00 (of via kantoor) voor zorgen dat je die uittreksels ook digitaal ontvangt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Update 22/01/2020: Het is ondertussen effectief mogelijk om zelf de voorkeuren van je pensioensparen aan te passen via onze website:

• Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn rekeninguittreksels.
  • Klik op de groene tekst Uw voorkeuren voor rekeninguittreksels.
  • Vink je pensioenspaarrekening of -verzekering aan en klik onderaan op Uw specifieke keuze wijzigen.
  • Maak je keuze, druk onderaan op volgende en bevestig met je debetkaart en kaartlezer.

Je kan ze inderdaad online ontvangen, alleen is het op dit ogenblik jammer genoeg niet mogelijk om dat zelf online aan te passen voor pensioenspaarrekening en pensioenspaarverzekeringen.

Mijn collega’s kunnen er wel telefonisch via 02 762 60 00 (of via kantoor) voor zorgen dat je die uittreksels ook digitaal ontvangt.

Reageer