Beantwoord

boj lenen bij een bestaande lening is dit mogelijk

  • 20 January 2023
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Beste contractnummer *** consumenten krediet hebben wij lopende.  is de mogelijkheid er voor een herziening en een. bedrag te kunnen bij lenen ,aub .


dan heb ik nog 1 vraag .
Mijn zoon zou zijn lening afbetalen direct . Met wat moeten we rekening houden en komen er daar dan intrekken erbij.

MVG
De Neef Anja

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 20 January 2023, 11:45

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @anja1973,
 

Bedankt voor je bericht.

 

Ik heb even je bericht aangepast en de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Je deelt best geen persoonlijke gegevens op een openbare pagina.

 

Bij een consumenten krediet is het jammer genoeg niet mogelijk om een herziening uit te voeren of een bedrag bij te lenen. 

 

Indien uw zoon zijn lening vroegtijdig wilt afbetalen, is dit zeker mogelijk. Echter kunnen er extra kosten aan verbonden zijn. Voor meer details raad ik aan dat uw zoon telefonisch contact opneemt met ons. 

 

Hiervoor logt hij in de app en klikt hij op Communicatie. Vervolgens klikt hij Easy Banking Centre. In het keuzemenu kan hij dan kiezen voor Lenen.

Indien hij niet werkt met de app kan hij bellen naar 02 433 41 36 en de lijn beveiligen door het ingeven van zijn klantnummer en persoonlijke Easy Banking Phone Code. Deze veiligheidscode maakt hij aan via de instellingen van zijn profiel via Easy Banking Web. 

Uw zoon kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

 

Reageer