Beantwoord

directe reserve

• 6 november 2018
  • 2 reacties
  • 1006 Bekeken

ik had een vraag mbt een directe reserve. wordt dit altijd aanvaard als je werk hebt. en als je op de zwarte lijst staat van leningen. ik weet niet hoelang ik dqar nog opsta of het al verwijderd is maar heb vroeget een probleem gehad mijn lening terug te betalen toen ik in de crisis zonder werk kwam te zitten. ik had toen ook altijd een directe reserve omdat ik dit erg makelijk vond en dqarmee dat ik die nu weer aangevraagd heb. en hoop ik dqt dit aanvaard wordt maar weet niet welke qanvardingsregels hieraan vasthangen. hopelijk krikg ik hier anrwoord
icon

Beste antwoord van ShantyV 6 november 2018, 13:17

Dag Johan de bruin,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag wilt weten of je directe reserve al dan niet zal goedgekeurd worden.
Gezien wij via de Community geen toegang hebben tot jouw persoonlijke gegevens kunnen wij jouw vraag helaas niet beantwoorden.

Ik kan je wel alvast meegeven dat de acceptatie afhankelijk is van verschillende factoren zoals: een inkomen, spaartegoeden, de Nationale Bank, etc.

Om te weten of jouw aanvraag goedgekeurd zou worden kan je dus best even contact opnemen met jouw kantoor of met het Easy Banking Center.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens nog een prettige dag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Dag Johan de bruin,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag wilt weten of je directe reserve al dan niet zal goedgekeurd worden.
Gezien wij via de Community geen toegang hebben tot jouw persoonlijke gegevens kunnen wij jouw vraag helaas niet beantwoorden.

Ik kan je wel alvast meegeven dat de acceptatie afhankelijk is van verschillende factoren zoals: een inkomen, spaartegoeden, de Nationale Bank, etc.

Om te weten of jouw aanvraag goedgekeurd zou worden kan je dus best even contact opnemen met jouw kantoor of met het Easy Banking Center.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens nog een prettige dag verder!
Badge
Ik heb vandaag ook een thesaurier reserve aangevraag.(500 euro onder 0) Het zou zot zijn dat de bank dit niet zal aanvaarden.Denk dan in eerste instantie aan de negatieve saldo intresten.Ze hebben altijd controle over mijn bankrekening en weten hoeveel mijn werkgever maandelijks stort!

Reageer